news-background
news-background

سریال Curb Your Enthusiasm لری دیوید با فصل دوازدهم به پایان می‌رسد

«زیاد ذوق‌زده نشو» با فصل دوازدهم به پایان می‌رسد.

«لری دیوید» سریال «زیاد ذوق‌زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) را با فصل دوازدهم در اچ‌بی‌او به پایان می‌رساند. دیوید پس از هر فصل ادعا می‌کند که این سریال به پایان رسیده اما این بار به نظر می‌رسد که تصمیمش جدی باشد.

او می‌گوید: «با پایان «ذوق‌زده نشو»، این فرصت را دارم تا بالأخره از پرسونای «لری دیوید» خلاص شوم و آن فردی باشم که خداوند می‌خواهد – انسان مهربان، اندیشمند و محتاطی که بودم پیش از آنکه این این نقش من را منحرف کند. و بنابراین «لری دیوید»، با تو وداع می‌کنم. کسی دلتنگ مردم‌ستیزی تو نخواهد شد. و کسانی که مایل‌اند با من در تماس باشند، می‌توانند در «پزشکان بدون مرز» سراغم را بگیرند.»

فصل دوازدهم این سریال در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده و از ۴ فوریه تا ۷ آوریل پخش خواهد شد. این مجموعه در سال ۱۹۹۹ با یک ویژه‌برنامه یک ساعته به نام «لری دیوید: زیاد ذوق‌زده نشو» آغاز شده بود اما فصل اول آن اکتبر ۲۰۰۰ منتشر شد. هشت فصل اول سریال به صورت منظم‌تری پخش شد اما میان فصل هشتم و نهم فاصله‌ای شش ساله و میان فصل نهم و دهم فاصله‌ای سه ساله افتاد. بنابراین احتمال بازگشت دیوید با فصل سیزدهم همچنان وجود دارد.

«جان هیمن» در ماه مارس گفته بود که این سریال با فصل دوازدهم به پایان می‌رسد اما «جف شیفر» تهیه‌کننده اجرایی پروژه که مدت‌هاست با دیوید همکاری می‌کند ادعا کرد:‌ «این گزارش‌ها درباره مرگ ما به‌شدت اغراق‌آمیزند.» او به «هالیوود ریپورتر» گفته بود صحنه مرگ شخصیت «لری دیوید» از پیش فیلمبرداری شده تا در صورتی که سریال تمدید نشود از آن استفاده کنند: «می‌دانم که همیشه این را می‌گویم، اما هر فصل آخرین فصل است. و من می‌خواستم به گونه‌ای آماده باشم که گویی فصل آخر است.»

«کیسی بلویز» مدیر شبکه اچ‌بی‌او پیش‌تر گفته بود تصمیم‌گیری درباره پایان سریال را به خود دیوید سپرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید