news-background
news-background

اتحادیه بازیگران آمریکا از باربارا استرایسند تجلیل می‌کند؛ اهدای جایزه افتخاری به کریستن استوارت در ساندنس ۲۰۲۴

در دوره سی‌ام مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG Awards) از «باربارا استرایسند» تجلیل خواهد شد. او پنجاه و نهمین فردی است که جایزه افتخاری یک عمر دستاورد را در مراسمی که فوریه آینده برگزار می‌شود دریافت می‌کند. بازیگر «دختر شوخ» (Funny Girl) و «ینتل» (Yentl) یکی از هنرمندانی است که چهار جایزه امی، گرمی، اسکار و تونی را به دست آورده است.

در بیانیه «فرن درشر» رئیس اتحادیه بازیگران آمده است: «کارنامه ماندگار او گواهی بر بازیگری خالص اوست که با مخاطبین در سطحی عمیق ارتباط برقرار می‌کند. او یک نماد بزرگ با اخلاق کاری ثابت است که در هر مرحله از مسیر تحسین‌برانگیز زندگی‌اش تکامل می‌یابد. ما از باربارا استرایسند نه تنها به خاطر دستاوردهایش، بلکه برای میراث ماندگاری که به جا گذاشته تجلیل می‌کنیم.»

مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران ۲۴ فوریه ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

جشنواره ساندنس از سوی دیگر اعلام کرده است که «جایزه الهام‌پرور» (Visionary Award) را در ماه ژانویه و در مراسم افتتاحیه دوره جدید به «کریستن استوارت» اهدا می‌کند.

این جایزه به هنرمندان فعال در زمینه تولید فیلم‌های مستقل اهدا می‌شود. استوارت برای بازی در نقش «پرنسس دایانا» در فیلم «اسپنسر» (Spencer) نامزد اسکار شده است.

در بیانیه جشنواره ساندنس آمده است: «آثار ژرف استوارت به عنوان یک بازیگر نمونه‌ای از قصه‌گویی جسورانه و خطرپذیرانه‌ای است که ساندنس سال‌های زیادی است پشتیبانی می‌کند.»

استوارت با ده فیلم از جمله «سرزمین ماجراجویی» (Adventureland) و «فراریان» (The Runaways) به جشنواره ساندنس سفر کرده است. او در دوره جدید جشنواره دو فیلم «عاشقم باش» (Love Me) و «عشق زخم می‌زند» (Love Lies Bleeding) را خواهد داشت.

پیش‌تر گزارش شده بود که «کریستفر نولان» در شب افتتاحیه این جشنواره «جایزه پیشگام» (Trailblazer Award) و «سلین سونگ» کارگردان «زندگی‌های گذشته» (Past Lives) «جایزه پیشتاز» (Vanguard Award) را دریافت می‌کنند.

جشنواره ساندنس از ۱۸ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ در پارک سیتی و سالت لیک سیتی ایالت یوتا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید