news-background
news-background

سریال Good Omens با فصل سوم در آمازون به پایان می‌رسد

آمازون فصل سوم سریال «فال نیک» را می‌سازد.

سریال «فال نیک» (Good Omens) با فصل سوم در آمازون پرایم ویدیو به پایان می‌رسد. این مجموعه تلویزیونی فانتزی بر اساس رمان «نیل گیمن» و «تری پرچت» ساخته شده و رابطه میان اسرافیل فروشنده کتاب‌های نادر و کرولی دیو را روایت می‌کند. فیلمبرداری فصل سوم «فال نیک» به زودی در اسکاتلند آغاز می‌شود.

داستان فصل اول سریال در لندن امروز روی می‌دهد و ماجراهای این زوج انجیلی را به تصویر می‌کشد که باید جلوی ظهور دجال یا ضد-مسیح و وقوع نبرد نهایی میان خیر و شر را بگیرند. در فصل دوم که ژوئیه گذشته منتشر شد «اسرافیل» و «کرولی» در سوهو لندن در میان انسان‌ها زیست می‌کنند و وقتی فرستاده‌ای غیرمنتظره ظهور می‌کند، آخرالزمانی دیگر فرا‌می‌رسد.

گیمن با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «خیلی خوشحالم که من و تری در سال ۱۹۸۹ و ۲۰۰۶ طرح کردیم را بالأخره به پایان می‌رسانیم. تری مصمم بود که اگر «فال نیک» برای تلویزیون ساخته شد، می‌توانیم داستان را به آخر برسانیم. فصل اول فقط درباره جلوگیری از آرماگدون، پیش‌گویی‌های خطرناک و پایان دنیا بود. فصل دوم دلنشین و ملایم بود اگرچه ممکن است کمی کمتر از آنچه فرشتگان و شیاطین امیدوار بودند شاد به پایان رسیده باشد. حالا در فصل سوم، یک بار دیگر با پایان دنیا سر و کار داریم. نقشه‌ها برای آرماگدون به انحراف کشیده می‌شوند. فقط کرولی و اسرافیل امیدوارند با یکدیگر مانع وقوعش شوند. و اهل حرف عمل‌اند.»

در این سریال پرستاره، «جان هم» در نقش فرشته‌ مقرب «جبرئیل» بازی می‌کند و «فرانسیس مک‌دورمند» و «بندیکت کامبربچ» به ترتیب در نقش خدا و شیطان صداپیشگی. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل «نیک آفرمن»، «مایکل مک‌کین»، «جک وایت‌هال»، «میری انوس»، «انا مکسول مارتین»، «میراندا ریچاردسون» و «درک جکوبی» بودند.

فصل دوم «فال نیک» در «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۷ درصد بر اساس ۶۰ نقد دریافت کرده در حالی که فصل اول امتیاز ۸۴ درصد بر اساس ۱۰۰ نقد دریافت کرد و نامزد امی بهترین طراحی لباس و موسیقی تیتراژ شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید