news-background
news-background

تریلر فیلم If: رایان رینولدز در فیلم خانوادگی جان کرازینسکی

فیلم «کاش» بهار آینده اکران می‌شود.

اولین تریلر فیلم خانوادگی و فانتزی «کاش» (If) با بازی «رایان رینولدز» و ستارگان پرشمار دیگر رونمایی شد. «جان کرازینسکی» که «مکانی آرام» (A Quiet Place) را در کارنامه دارد، بر روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است.

کرازینسکی در «سینماکان» امسال گفته بود «کاش» از فیلم‌های محبوب دوران کودکی‌اش از جمله «ای.تی» (E.T) الهام گرفته شده است. او اضافه می‌کند که داستان فیلم در مورد دختر جوانی است که تجربه‌ای ناگواری داشته و پس از آن شروع می‌کند به دیدن دوستان خیالی دیگران. کارگردان توضیح می‌دهد: «دوستان خیالی فقط مخلوقاتی دوست‌داشتنی نیستند، نهانگاه‌هایی برای امید، رؤیا و جاه‌طلبی‌های ما هستند.»

او در مصاحبه با «جیمی فالن» از بازی «کیلی فلمینگ» بازیگر سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) در این فیلم ستایش کرده و گفته بود: «ما بهترین بازیگر زن دنیا را داریم.»

علاوه بر کرازینسکی، رینولدز و فلمینگ، بازیگرانی چون «مت دیمون»، «استیو کارل»، «بابی موینیهان»، «لویی گاست جونیور»، «آلن اس. کیم»، «جان استوارت»، «فیبی والر-بریج»، «امیلی بلانت»، «مایا رودلف»، «سم راک‌ول»، «سباستین مایسکالکو»، «کریستفر ملونی»، «ریچارد جنکینز»، «آکوافینا» و «وین وان» در این فیلم مقابل دوربین رفته و یا صداپیشگی کرده‌اند.

پارامونت فیلم «کاش» را ۱۷ مه ۲۰۲۴ اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید