news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Beverly Hills Cop: Axel Foley ادی مورفی

تریلر «پلیس بورلی هیلز ۴» منتشر شد.

نتفلیکس از اولین تریلر فیلم «پلیس بورلی هیلز ۴» (Beverly Hills Cop: Axel Foley) با بازی «ادی مورفی» رونمایی کرد. تولید «پلیس بورلی هیلز ۴» از اوت ۲۰۲۲ در کالیفرنیا آغاز شد و نوامبر آن سال به پایان رسید.

مورفی در این دنباله بار دیگر نقش «اکسل فولی» را بازی خواهد کرد، یک پلیس اهل دیترویت که خود را با خیابان‌های پرزرق و برق بورلی هیلز وفق می‌دهد. «کوین بیکن»، «جوزف گوردن-لویت»، «تیلور پیج»، «جاج رینهولد»، «جان اشتون» و «پل رایزر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. مورفی اولین بار در سال ۱۹۸۴ وقتی ۲۲ ساله بود این نقش را بازی کرد.

نویسندگی «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» به «ویل بیل» سپرده شده که فیلم‌های «آکوامن» (Aquaman) و «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) را در کارنامه دارد. «مارک مالی» بر روی صندلی کارگردانی فیلم نشسته و به همراه «ادی مورفی» و «جری بروکهایمر» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

«جری بروکهایمر» پیش‌تر به «امپایر» گفته بود: «هر بار که [مورفی] وارد صحنه می‌شود، نمی‌دانید که چه خواهد کرد. او همیشه درخشان است.» به گفته این تهیه‌کننده، گوردن-لویت در این فیلم نقش همکار جدید اکسل را بازی می‌کند: «به اکسل می‌چسبد و آن‌ها در کنار هم بسیار مضحک‌اند.»

مورفی امسال در فیلم «خیابان کندی لین» (Candy Cane Lane) آمازون دیده شده و پیش از آن در «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America) و «دولمایت اسم من است» (Dolemite Is My Name) با این استودیو همکاری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید