news-background
news-background

جرج کلونی از احتمال ساخته شدن فیلم Ocean's 14 می‌گوید: یک فیلمنامه عالی داریم

کلونی می‌گوید فیلمنامه «چهارده یار اوشن» نوشته شده است.

«جرج کلونی» در مصاحبه جدیدی با «آپراکس» می‌گوید فیلمنامه «چهارده یار اوشن» (Ocean's Fourteen) نوشته شده و ممکن است ساخته شود. او که به تازگی «پسران در قایق» (The Boys in the Boat) را کارگردانی کرده فاش می‌کند که فیلمنامه جدیدی برای چندگانه «اوشن» به نگارش درآمده است.

کلونی می‌گوید: «فیلمنامه خیلی خوبی برای یک «اوشن» دیگر داریم، یعنی ممکن است فیلم دیگری بسازیم. راستش فیلمنامه خیلی خوبی است.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا عنوان فیلمنامه «چهارده یار اوشن» است یا نه می‌گوید: «خوب... نمی‌خواهم آن اسم را رویش بگذارم... یعنی ایده آن به شکلی مثل «خوش سبک» (Going in Style) است.»

کلونی به فیلم «مارتین برست» ارجاع می‌دهد که در سال ۱۹۷۹ اکران شد و بازیگرانی چون «جرج برنز»، «آرت کارنی»، «لی استراسبرگ» و «چارلز هالاهان» در آن ایفای نقش کردند. «زک براف» در سال ۲۰۱۷ این فیلم را با «مارتین فریمن»، «مایکل کین» و «آلن آرکین» بازسازی کرد. داستان فیلم درباره گروهی است که برای یک سرقت نقشه می‌کشند.

«شوبیز» گزارش داده است که فیلم پیش‌درآمد «اوشن‌ها» (Oceans) با بازی «رایان گاسلینگ» و «مارگو رابی» در نقش والدین «دنی اوشن» اوایل سال ۲۰۲۴ فیلمبرداری خواهد شد و داستانی در دهه ۱۹۶۰ روایت می‌کند.

فیلم «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) در سال ۲۰۱۱ بیش از ۴۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و با دنباله «دوازده یار اوشن» در سال ۲۰۰۴ و «سیزده یار اوشن» در سال ۲۰۰۷ ادامه پیدا کرد. در سال ۲۰۱۸ اسپین‌آف زن محور «هشت یار اوشن» (Ocean’s 8) با بازی «سندرا بولاک»، «سارا پولسن»، «میندی کالینگ»، «کیت بلانشت»، «آن هاتاوی»، «آکوافینا»، «ریحانا» و «هلنا بونهام کارتر» ساخته شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید