news-background
news-background

پیش‌درآمد Ocean’s Eleven: جرج کلونی می‌گوید بازی رایان گاسلینگ و مارگو رابی در نقش پدر و مادرش «منطقی» است

کلونی به ساخته شدن پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» با بازی رابی و گاسلینگ واکنش نشان داد.

«جرج کلونی» دوشنبه این هفته در مراسم افتتاحیه فیلم جدیدش «پسران در قایق» (The Boys in the Boat) به بازی «رایان گاسلینگ» و «مارگو رابی» در نقش والدینش واکنش نشان داد. پیش‌تر گزارش شده بود که دو ستاره «باربی» (Barbie) در پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» (Ocean's Eleven) نقش والدین «دنی اوشن» را بازی می‌کنند.

کلونی ۶۲ ساله به «ورایتی» می‌گوید: «مارگو رابی مادر من است؟ همیشه به این فکر می‌کردم. و رایان گاسلینگ پدر من است، و وقتی به آن فکر می‌کنید، می‌بینید که منطقی است. واقعاً.»

کلونی در «یازده یار اوشن» که در سال ۲۰۰۱ اکران شد و دنباله‌های آن در سال‌های ۲۰۰۴ (Ocean’s Twelve) و ۲۰۰۷ (Ocean’s Thirteen) نقش «دنی اوشن» را بازی کرده است. داستان قسمت اول در لاس وگاس قرار داده شده بود اما فیلم پیش‌درآمد به کارگردانی «جی روچ» به دهه ۱۹۶۰ می‌رود. رابی با کمپانی لاکی‌چپ اینترتینمنت که با همکاری همسرش «تام آکرلی» و «جوسی مک‌نامارا» تأسیس شده یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

این ماه «شوبیز» گزارش داد که فیلم «اوشن‌ها» (Oceans) نام گرفته و رابی و گاسلینگ نقش والدین «دنی اوشن» را بازی می‌کنند. آقا و خانم اوشن در این فیلم به پسرشان دنی و دخترشان دبی می‌آموزند که چگونه از ثروتمندان سرقت کنند. «سندرا بولاک»‌ در فیلم‌های قبلی نقش دبی را بازی کرده است. در این گزارش آمده است که فیلمبرداری پروژه از اوایل سال ۲۰۲۴ شروع خواهد شد.

«اسوشیتد پرس» گزارش داده است که پیش‌درآمد «یازده یار اوشن» سرقتی را به تصویر می‌کشد که در جریان برگزاری مسابقه «جایزه بزرگ موناکو» سال ۱۹۶۲ و روی یک قایق تفریحی اتفاق می‌افتد. این فیلم یک «داستان عاشقانه/ماجراجویانه حماسی و سنتی» توصیف شده است.

«یازده یار اوشن» ۴۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و با دنباله «دوازده یار اوشن» در سال ۲۰۰۴ و «سیزده یار اوشن» در سال ۲۰۰۷ ادامه پیدا کرد. در سال ۲۰۱۸ اسپین‌آف زن محور «هشت یار اوشن» (Ocean’s 8) با بازی «سندرا بولاک»، «سارا پولسن»، «میندی کالینگ»، «کیت بلانشت»، «آن هاتاوی»، «آکوافینا»، «ریحانا» و «هلنا بونهام کارتر» ساخته شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید