news-background
news-background

جنیفر انیستون از آخرین گفت‌وگوی خود با متیو پری چند ساعت پیش از درگذشتش می‌گوید: «خوشحال» و «سالم» بود

انیستون می‌گوید چند ساعت پیش از درگذشت پری با او در تماس بوده است.

«جنیفر انیستون» در مصاحبه با «ریس ویترسپون» برای «ورایتی» می‌گوید چند ساعت پیش از مرگ «متیو پری» با او در تماس بوده است. پری ۲۸ اکتبر در لس‌آنجلس از دنیا رفت.

انیستون که در سریال «دوستان» (Friends) نقش «ریچل گرین» را مقابل «متیو پری» بازی کرده می‌گوید: «او خوشحال بود. سالم بود. دخانیات را ترک کرده بود. داشت به تناسب اندام می‌رسید. خوشحال بود – این تمام چیزی است که می‌دانم.» او اضافه می‌کند: «آن روز صبح به او پیام دادم، متی شوخ. درد نمی‌کشید. تقلا نمی‌کرد.»

ویترسپون که در سریال «برنامه صبحگاهی» (The Morning Show) اپل با انیستون همکاری کرده و نقش خواهر «ریچل گرین» را در «دوستان» بازی کرده در این فیلم مصاحبه می‌گوید مهم است که هواداران بدانند پری در آخرین روزهای زندگی‌اش اعتیاد را ترک کرده است.

انیستون موافقت می‌کند و می‌گوید: «می‌خواهم مردم بدانند که او واقعاً سالم بود و سالم می‌شد. در جست‌وجوی سلامتی بود. به سختی تلاش کرد. با مشکلات خیلی سختی روبرو شد. خیلی دلم برایش تنگ شده. همه ما دلمان تنگ شده. پسر، ما را خیلی خنداند.»

پری اکتبر سال ۲۰۲۲ در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی به یاد آورده بود که انیستون در زمانی که با اعتیاد دست به گریبان بود به او کمک زیادی کرده: «کسی بود که بیش از همه تماس می‌گرفت. از این بابت سپاسگزارش هستم.»

پری در کتاب خاطراتش گفته بود که انیستون در زمان فیلمبرداری «دوستان» به خاطر نوشیدن الکل او را سرزنش کرده است: «و راهی پیدا کرده بودم که دقیقاً چقدر باید به او نگاه کنم بدون اینکه زشت باشد، اما با این حال، سرزنش شدن از سوی جنیفر انیستون ویرانگر بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید