news-background
news-background

مارک والبرگ نگارش فیلمنامه Uncharted 2 را تأیید کرد

والبرگ تأیید کرد که فیلم «آنچارتد ۲» در دست ساخت است.

«مارک والبرگ» در مصاحبه جدیدی با «دایرکت» تأیید کرده است که فیلمنامه «آنچارتد ۲» (Uncharted 2) سونی در دست نگارش است. قسمت اول این فیلم مانند چند اقتباس دیگر از بازی‌های ویدیویی از جمله «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) و «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie) پرفروش از ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد اما در «راتن تومیتوز» به امتیازی بهتر از ۴۰ درصد نرسید.

والبرگ می‌گوید فیلمنامه قسمت دوم نوشته شده اما برای بازگشت به نقش «ویکتور سالیوان» باید صبر کند: «ایده‌های بسیار زیادی شنیده‌ام. می‌دانم که یک نفر فیلمنامه‌ای نوشته، و هنوز روی آن کار می‌کنند، و می‌تواند شامل سبیل داشتن در تمام مدت باشد. اتفاقی که البته کاملاً منطقی است، در آن صحنه پایانی، سبیل دارم. مدتی برای رشدش وقت گذاشتم، چون در مقطعی سعی کردیم با سبیل مصنوعی فیلمبرداری کنیم، و نمی‌دانم. فقط اعتماد به نفس این را ندارم که از عهده‌اش بربیایم.»

او ادامه می‌دهد: «احساس می‌کنم یک تکه نوار چسب روی دهانم است و مسخره به نظر می‌رسد. بازیگرانی که کلاه‌گیس و گریم و همه آن چیزها را می‌پوشند تحسین می‌کنم. یک با به شکل موفقیت‌آمیزی عضو مصنوعی پوشیدم اما به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. وقتی بالأخره سبیل داشتم، واقعاً قدرش را دانستند. و برچسب زیبایی برای پایان فیلم شد. بنابراین اگر بتوانم بهتر از قسمت اول بسازیم، استقبال می‌کنم، اما در حال حاضر من هم به اندازه شما می‌دانم.»

«روبن فلایشر» کارگردان «آنچارتد» قسمت اول پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «هیرو نیشن» گفته بود که امیدوار است این دنباله ساخته شود: «فقط می‌توانم امیدوارم باشم که دنباله را بسازیم. فکر می‌کنم سونی بسیار دقیق عمل می‌کند و تا نداند که فیلم با چه استقبالی روبرو می‌شود برنامه‌ریزی نمی‌کند.»

در قسمت اول بازیگرانی چون «آنتونیو باندراس»، «سوفیا تیلور الی» و «تاتی گابریل» بازیگر سریال «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) مقابل دوربین رفتند. آن فیلم فوریه سال ۲۰۲۲ اکران شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید