news-background
news-background

همکاری کوجیما و جردن پیل در بازی ویدیویی ترسناک OD؛ تریلر بازی Exodus متیو مک‌کانهی

بازی ویدیویی «جردن پیل» و «هیدئو کوجیما» معرفی شد.

پنجشنبه شب این هفته در مراسم «گیم اواردز» (Game Awards) از چندین تریلر از جمله بازی «بلید» (Blade) مارول، «او‌دی» (OD) «هیدئو کوجیما» و «جردن پیل» و «خروج» (Exodus) با بازی «متیو مک‌کانهی» رونمایی شد.

«خروج» یک بازی علمی-تخیلی آر‌پی‌جی است که شباهت‌های زیادی به فیلم «میان‌ستاره‌ای» (Interstellar) مک‌کانهی به کارگردانی «کریستفر نولان» دارد. مک‌کانهی می‌گوید: «من شخصاً تمدد زمان را تجربه کرده‌ام، و حالا شما هم می‌توانید تجربه کنید.»

او ادامه می‌دهد: «در این بازی، زمان به شکل متفاوتی می‌گذرد. روز شما برای عزیزانتان در خانه دهه‌ها طول می‌کشد. تصمیماتی که می‌گیرید نه تنها بر روی نزدیکان شما اثر می‌گذارد، بلکه تمام تمدن شما را برای چند نسل نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.»

این بازی ویدیویی که با همکاری سازندگان بازی‌هایی چون «هیلو ۴» (Halo 4) توسعه پیدا کرده برای پلی استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی در دسترس قرار خواهد گرفت.

   

در بخش دیگری از این مراسم از تریلر یک بازی هارر جدید به نام «اودی» رونمایی شد که محصول همکاری مشترک «جردن پیل» کارگردان «برو بیرون» (Get Out) و «هیدئو کوجیما» طراح بازی‌هایی چون «متال گیر سالید» (Metal Gear Solid) است.

کوجیما می‌گوید: «اشتباه برداشت نکنید اما این یک بازی و در عین حال یک فیلم است، اما همزمان یک فرم جدید رسانه‌ای است. من با تماشای فیلم بزرگ شده‌ام، و حالا بازی‌سازی می‌کنم. جردن با بازی‌های ویدیویی بزرگ شده و حالا یک کارگردان است. بنابراین همکاری فوق‌العاده‌ای خواهد بود.»

پیل روی صحنه می‌گوید: «در فیلم‌هایم، همیشه سعی می‌کنم فراگیر بودن را به حداکثر برسانم، و مخاطب را در قالب شخصیت اصلی قرار دهم. هیدئو استاد این کار است، و در سطح به کلی تازه‌ای چنین می‌کند. و آنچه که در اینجا تدارک دیده کاملاً تجربه‌ای فراگیر و به‌شدت وحشتناک است و من مفتخرم که با «بهترین تمام دوران» همکاری می‌کنم.» در این بازی ویدیویی «سوفیا لیلیز»، «هانتر شیفر» و «اودو کی‌یر» بازیگر آلمانی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در ادامه مراسم بتزدا پروژه «بلید مارول» (Marvel’s Blade) را بر اساس کامیک مارول رونمایی کرد. «پارک ژوراسیک: بازمانده» (Jurassic Park: Survivor) بازی اکشن و ماجراجویانه دیگری بود که پنجشنبه شب برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی‌سی معرفی شد.

سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) شبکه اچ‌بی‌او در این رویداد برنده جایزه بهترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید