news-background
news-background

ناتالی پورتمن از پرسش عجیب شاه چارلز درباره Star Wars می‌گوید

پورتمن می‌گوید حاضر است به «جنگ ستارگان» برگردد.

«ناتالی پورتمن» در مصاحبه با «اندی کوئن» یک بار دیگر برای بازگشت به دنیای «جنگ ستارگان»‌ (Star Wars) ابراز تمایل می‌کند. او اولین بار در «جنگ ستارگان: قسمت اول – تهدید شبح» (Star Wars: Episode I – The Phantom Menace) که در سال ۱۹۹۹ و وقتی ۱۸ ساله بود به این چندگانه پیوست.

پورتمن در پاسخ به این پرسش که ملاقات با «شاهزاده چارلز» در افتتاحیه «تهدید شبح» چگونه پیش رفته می‌گوید: «شاهزاده چارلز را به یاد دارم – او در آن زمان شاه چارلز نامیده نمی‌شد – که از من پرسید آیا در قسمت‌های قبلی بازی کرده‌ام یا نه. گفتم: «نه، من ۱۸ ساله‌ام!» اما خیلی دوستانه برخورد کرد.»

پورتمن می‌گوید «هیچ‌کس» از او درخواست نکرده به دنیای «جنگ ستارگان» برگردد اما در صورت ارائه پیشنهاد حاضر است نقش «پدمه آمیدالا» را تکرار کند. او درباره سه‌گانه پیش‌درآمد «جرج لوکاس» می‌گوید: «اولین بار بود که به شکل دیجیتال بازی می‌کردم. فکر نمی‌کنم در آن زمان کسی آن‌گونه فیلمبرداری کرده بود. اولین بار بود که مقابل پرده‌های سبز نقش بازی کردم.»

شخصیت پدمه پس از به دنیا آوردن «لوک اسکای‌واکر» و لیا در «انتقام سیث» از دنیا رفت. «تایکا وایتیتی» که در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) با پورتمن همکاری کرده و یک پروژه «جنگ ستارگان» جدید در دست ساخت دارد، سال گذشته در مصاحبه با «ونیتی فیر» گفت که به یاد نمی‌آورد که پورتمن در این چندگانه نقش‌آفرینی کرده است.

پورتمن به تازگی در فیلم «مه دسامبر» (May December) مقابل «جولین مور» دیده شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید