news-background
news-background

جانی دپ در فیلم Carnival at the End of Days تری گیلیام نقش «شیطان» را بازی می‌کند

گیلیام به دنبال همکاری با «جانی دپ» است.

«تری گیلیام» برای فیلم جدیدش «کارناوال پایان ایام» (The Carnival at the End of Days) به دنبال همکاری با «جانی دپ» است. این فیلمساز که همچون چند پروژه اخیرش در تأمین بودجه این فیلم بلند با چالش‌هایی روبرو شده در ماه اکتبر به جشنواره فیلم لومیر به شوخی درخواست کرده بود که شماره تماس «ایلان ماسک» را به او بدهند.

گیلیام و دپ در فیلم «ترس و نفرت در لاس وگاس» (Fear and Loathing in Las Vegas) با یکدیگر همکاری کرده‌اند. کارگردان در جشنواره فیلم «دریای سرخ» عربستان به «ورایتی» می‌گوید تمایل دارد دپ در فیلم جدیدش نقش شیطان را بازی کند.

او درباره داستان این فیلم می‌گوید: «داستان ساده نابودی بشر توسط خدا به خاطر از بین بردن باغ زیبایش زمین است. فقط یک شخصیت سعی می‌کند بشریت را نجات دهد و او شیطان است، چون بدون بشریت او بیکار می‌شود در حالی که شخصیتی ابدی است و بنابراین بیکار بودن وحشتناک. او جوانانی را پیدا می‌کند و سعی می‌کند به خداوند بقبولاند که آن‌ها آدم و حوای جدیدند. خدا با این حال بشریت را نابود می‌کند. یک کمدی است.»

کارگردان «برزیل» (Brazil) اخیراً به نشریه فرانسوی «میدیلیبر» گفته بود که بودجه این فیلم حدود ۳۰ میلیون دلار است. آخرین فیلم بلند گیلیام «مردی که دن کیشوت را کشت» (The Man Who Killed Don Quixote) است که پس از دو دهه تلاش فیلمساز در سال ۲۰۱۸ اکران شد.

دپ امسال در «ژان دو باری» (Jeanne du Barry) دیده شده و به تازگی فیلمبرداری «مودی» (Modi) را به پایان رسانده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید