news-background
news-background

آمازون فصل سوم سریال Reacher را می‌سازد

فصل سوم «ریچر» ساخته می‌شود.

آمازون پرایم ویدیو تولید فصل سوم سریال «ریچر» (Reacher) با بازی «آلن ریچسون» را با انتشار یک تیزر برای فصل دوم که تا دو هفته آینده پخش خواهد شد تأیید کرد. تولید فصل سوم در نمایشگاه کامیک کان برزیل (CCXP) تأیید شد.

فصل اول «ریچر» که در قالب هشت اپیزود ساخته شد و فوریه سال ۲۰۲۲ پخش شد، در ایالات متحده و سراسر دنیا در میان پنج عنوان پربیننده برتر در ۲۴ ساعت اول انتشار قرار گرفت. آن فصل به نویسندگی نویسندگی «نیک سانتورا» و بر اساس جلد اول رمان «لی چایلد»‌تحت عنوان «کشتارگاه» (The Killing Floor) ساخته شده بود.

در فصل اول، ریچر با بازی «آلن ریچسون» تنها و بازنشسته در شهری کوچه پرسه می‌زند اما فوراً به اتهام قتل دستگیرش می‌کنند. پلیس با این حال از متهم می‌خواهد در حل پرونده قتل به آن‌ها مساعدت برساند. فصل دوم جلد یازدهم کتاب‌های «جک ریچر» تحت عنوان «بد اقبالی و دردسر» (Bad Luck and Trouble) را روایت می‌کند و نشان خواهد داد که چگونه اعضای واحد ریچر می‌میرند و او را به مسیر انتقام می‌اندازند.

بازیگران جدید فصل دوم «شان سیپس»، «دمینیک لومباردوزی»، «لوک بلیک»، «دین مک‌کنزی»، «ادسون مورالس»، «آندرس کولانتس»، «شانن کوک-چون»، «تای ویکتور اولسن»، «جاش بیکر» و «ال شساپینزا» خواهند بود. «ماریا استن» نقش «فرانسیس نگلی» را از فصل اول تکرار می‌کند.

فصل دوم «ریچر» ۱۵ دسامبر پخش خواهد شد در حالی که انتظار می‌رود فصل سوم اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ آماده پخش شود.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید