news-background
news-background

جولیانا مارگولیس بازیگر سریال Good Wife: سیاهان شست‌وشوی مغزی داده شده‌اند تا از یهودیان متنفر باشند

مارگولیس به خاطر اظهاراتش درباره سیاهان عذرخواهی کرده است.

«جولیانا مارگولیس» پس از آنکه ادعا کرد سیاهان شست‌وشوی مغزی داده شده‌اند تا از یهودیان متنفر باشند عذرخواهی کرد. بازیگر سریال‌های «ای‌آر» (ER) و «همسر خوب» (The Good Wife) در اپیزودی از پادکست «اندی استروی» درباره جنگ اسرائیل و فلسطین اظهار نظر می‌کرد.

مارگولیس گفته بود: «اولین کسی بودم که در راهپیمایی «جان سیاهان مهم است» حضور پیدا کردم. وقتی آن اتفاق برای «جرج فلوید» افتاد، صفحه اینستاگرام خودم را سیاه کردم، یعنی حامی برادران و خواهران سیاهپوست خود بودم. وقتی به افراد دگرباش حمله می‌شود، حمایت می‌کنم. در سال ۲۰۱۲ برای ازدواج همجنسگرایان با همسرم یک تیزر تبلیغاتی ساختیم. یعنی اولین کسی خواهم بود که بلند می‌شود وقتی چیزی نادرست باشد، همان‌گونه که به نظر من بیشتر یهودیان حمایت می‌کنند، برای اینکه ما از روز اول تحت تعقیب بوده‌ایم، نه فقط جنگ جهانی دوم، بلکه به معنای واقعی کلمه از روز اولی که در اسرائیل پیش از هر کس دیگری ساکن شدیم.»

مارگولیس تیک‌تاک را یکی از عوامل «رشد یهودستیزی» می‌داند، شبکه اجتماعی محبوبی که دولت چین کنترل می‌کند: «پس از حمایتی که از بن لادن شد تیک‌تاک باید ممنوع شود.» این بازیگر می‌کند که «یهودیان کسانی بودند که شانه به شانه سیاهان برای حقوقشان جنگیدند» اما «جامعه سیاهان حالا ما را نمی‌پذیرد.»

او ادامه می‌دهد: «یهودیان برای هدف آن‌ها کشته شدند. از آن تاریخ چه درسی می‌توان گرفت؟ چه کسی به این بچه‌ها درس می‌دهد؟ چون اینکه تمام جامعه سیاهان از ما حمایت نمی‌کند، نشان می‌دهد که یا نمی‌دانند یا شست‌وشوی مغزی شده‌اند تا از یهودیان بیزار باشند.»

بازیگر ۵۷ ساله پس از آنکه با انتقاد مواجه شد با انتشار بیانیه‌ای عذرخواهی کرد و گفت: «قصد نداشتم با حرف‌هایم تفرقه بیشتری ایجاد کنم، و از این بابت صمیمانه عذرخواهی می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۳۷

چقدر باحالن این یهودی های حامی صهیونیست لامصب هر کاری دلتون خواسته کردید بعد کی کیو شستشو مغزی شده

نمایش اسپویل
۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۱۶

دگوری احمق فاشیست

نمایش اسپویل