news-background
news-background

[اختصاصی 30نما]: 25 سریال جدید که در سال 2017 پخش خواهند شد - قسمت اول

  اگر شما یکی از افرادی هستید که سریال های آمریکایی را دنبال میکنید، پیشنهاد میشود تا اخر این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب سایت 30نما قصد دارد 25 سریال که اولین قسمت آن ها را در سال 2017 میلادی آغاز خواهند شد و از نظر داستانی ارزش دیدن دارند را معرفی کند.  

Beyond

 

"Beyond" یک سریال در ژانر درام ساخته آدام نلسدورف می باشد. این سریال در مورد مردی است که پس از بیداری از یک کما دارای قدرت های ماورالطبیعه میشود. شبکه ABC در آپریل 2015 سفارش ساخت این سریال را داد و نوامبر 2015 نیز فیلم برداری آن آغاز شد. اولین فصل این سریال 10 قسمت دارد و فیلم برداری آن در آگوست 2016 به اتمام رسید. بازیگران این سریال بروکلی دافیلد (هولدن ) ، جردن کالاوی ( کوین ) ، دیلان جین ( ویلا ) ، رومی روزمانت ( دیانه ، مادر هولدن ) ، مایکل مک گاردی ( تام، پدر هولدن ) و جاناتان وایت سل ( لوک ، برادر هولدن ) هستند. "Beyond" در تاریه 2 ژانویه 2017 ( 13 دی 1395 ) در شبکه Freeform ( از زیرمجموعه های ABC ) روی آنتن میرود. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

The Mick

 

"The Mick" یک سریال در ژانر سیتکام ( نوعی کمدی ) میباشد که توسط دیو چرنین و جان چرنین کارگردانی شده است. سریال در مورد کیتلین اولسن میباشد که همسرش در تقابل با پلیس فدرال است و خودش حضانت و سرپرستی فرزندان خواهر ثروتمندش را به عهده گرفته است. این سریال توسط شبکه فاکس تولید شده است و از تاریخ 3 ژانویه 2017 ( 14 دی 1395 ) پخش فصل اول آن آغاز خواهد شد. بازیگران این سریال کیتلین اولسن ( مکنزیه مورفی ) ، سوفیا بلک ( سابرینا پمبرتون ) ، توماس بابوسا ( چیپ پمبرتون ) ، جک استانتون ( بن پمبرتون ) و کارلا جیمنز ( آلبا ) هستند.

Star

 

"Star" یک سریال آمریکایی در ژانر درام و موزیکال میباشد که توسط لی دنیلز و تام دوناغی برای شبکه فاکس تولید شده است. این سریال در مورد سه جوان با استعداد در موزیک میباشند که برای رسیدن به آروزهایشان تلاش میکنند. سریال که در شهر آتالنتا است دارای موزیک های اورجینال میباشد و درام های زیبایی دارد. فصل اول این سریال 13 قسمت دارد که از تاریخ 4 ژانویه 2017 ( 15 دی 1395 ) آغاز میشود. یک قسمت به عنوان پیش نمایش این سریال در اواسط ماه دسامبر بر روی آنتن میرود. بازیگران این سریال جود دمورست، جورجیا رایان دستنی و بریتنی او گردی هستند.

Emerald City

 

"Emerald City" یک سریال در ژانر فانتزی و محصول شبکه ان بی سی است که توسط تارسم سین کارگردانی شده است و الهام گرفته از کتاب های داستانی ال. فرانک بام میباشد. در آپریل 2015 شبکه ان بی سی 10 قسمت برای فصل اول سریال سفارش داد و اولین قسمت آن در 6 ژانویه 2017 ( 17 دی 1395 ) به روی آنتن میرود. سریال در مورد یک دختر بیست ساله است که به همراه یک سگ K9 پلیس خود را در سرزمین عرفانی که پر از سحر و جادو و سربازان مزدور و ... میباشد دیده است. آدریا آرجونا ، اولیور جکسون ، آنا اولارو ، گرن هاول و وینسنت دی. اونفریو میباشند.

One Day At A Time

 

"One Day at a Time" سریال کمدی آمریکایی ساخته شده توسط کانال نتفلکیس است. این سریال الهام گرفته از یک سریال که در دهه 70 و 80 میلادی پخش میشد و همین نام را داشته است میباشد. گلوریا کالدرون کالت و مایک رویس فیلم نامه فصل اول را نوشته اند که 13 قسمت خواهد داشت و در تاریخ 6 ژانویه 2017 ( 17 دی 1395 ) منتشر خواهد شد. جاستینا ماچادو، ریتا مورنو، استفان توبووسکی، مارسل رویز، و تاد گرینل بازیگران سریال هستند.

A Series Of Unfortunate Events

 

"A Series of Unfortunate Events" یا "بدبیاری ها" یک سریال ساخته شبکه نت فلیکس در ژانر درام و با کارگردانی مارک هادیس بر اساس رمان کودکان نوشته لمون اسنیکت میباشد. نیل پاتریک هریس، مالینا وایزمن و لوئیس هینس بازیگران این سریال هستند. فصل اول بدبیاری ها هشت قسمت دارد که در تاریخ 13 ژانویه 2017 ( 24 دی 1395 ) منتشر خواهد شد. بدبیاری‌ها (A Series of Unfortunate Events) یا ماجراهای بچه‌های بدشانس یک سری ۱۳ جلدی داستان کودکان نوشته شده توسط دنیل هندلر با نام مستعار لمونی اسنیکت و تصویرگری برت هلکوئیست است. ماجراهای بچه‌های بدشانس در رده داستان‌های طنز قرن ۲۰ میلادی طبقه بندی شده‌است.

The Young Pope

 

"The Young Pop" یک مجموعه تلویزیونی ۱۰ قسمتی به کارگردانی پائولو سورنتینو است که در سال 2017 منتشر خواهد شد. این سریال در سبک درام برای اسکای آتلانتیک، اچ‌بی‌او و کانال + ساخته شده است. جود لاو دایان کیتون سیلویو اورلاندو خاویر کامارا اسکات بازیگران این سریال هستند. داستان در مورد یک روحانی میباشد که تبدیل به جوانترین پاپ تاریخ میشود. این سریال در تاریخ 15 ژانویه 2017 ( 26 دی 1395 ) آغاز خواهد شد.

24: Legacy

 

اسپین آف مجموعه پرطرفدار 24 که توسط شبکه فاکس تهیه و تولید شده است. کارگردانی این سریال بر عهده  جول سارنو، رابرت کوچران، مانی کوتو، اوان کاتز بوده است. بازیگران این سریال کوری هاوکینز،  میراندا اتو ، جیمی اسمیتس ،  تدی بوکاتینکسی میباشند. داستان در بازی سوپر باول فوتبال آمریکایی میباشد که مورد حمله تروریستان قرار میرگند و مامورین سازمان اطلاعات مرکری آمریکا 24 ساعت فرصت دارند این تهاجم را از بین ببرند. این سریال در تاریخ 5 قوریه 2017 ( 17 بهمن 1395 ) آغاز خواهد شد

APB

 

"ABP" یک سریال درام آمریکایی ساخته توسط شبکه فاکس میباشد. این سریال برنامه ریزی شده است تا در تاریخ 6 فوریه 2017 ( 18 بهمن 1395 ) فصل اول خود را اغاز کند. داستان در مورد یک بیلیونر است که کنترل اداره پلیس شهر شیکاگو را در اختیار میگیرد تا بتواند کسی که عشقش را کشته است پیدا کند. جاستین کرک ، ناتالی مارتینز و کتلین استیسی از بازیگران این سریال هستند

Taken

"Taken" یک سریال آمریکایی تولیده شده توسط شبکه ان بی سی و در ژانر اکشن میباشد که بر اساس مجموعه فیلم های "Taken" میباشد. این سریال برنامه ریزی شده است تا در تاریخ 27 فوریه 2017 ( 12 اسفند 1395 ) فصل اول خودش را آغاز کند. داستان در همان دنیای فیلم های تیکن با حضور لیام نیسن میباشد. از بازیگران این فیلم میتوان به کلایو استاندن و جنیفر بیلز اشاره کرد

قسمت دوم و پایانی این لیست فردا شب ساعت 22:30 قرار خواهد گرفت

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید