news-background
news-background

نیکلاس کیج: پس از شصت سالگی کمتر فیلم بازی می‌کنم تا با دخترم وقت بگذرانم؛ شاید با هوش مصنوعی نقش من را در فیلم The Flash تغییر داده باشند

کیج می‌گوید در دهه هفتم عمرش کمتر مقابل دوربین خواهد رفت.

«نیکلاس کیج» به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران حال حاضر هالیوود در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» در دهه هفتم عمرش کمتر نقش بازی می‌کند. او که ژانویه آینده شصت ساله خواهد شد در چند سال گذشته به فیلم‌های متعددی پیوسته و به تازگی در «سناریوی رؤیایی»‌ (Dream Scenario) دیده شده است.

کیج می‌گوید به این فکر می‌کند که در زندگی چه چیزی «واقعاً مهم» است و به این نتیجه رسیده که وقت گذراندن با خانواده و دخترش یکی از اولویت‌های اوست. کیج و همسرش «ریکو شیباتا» اولین فرزندشان را سپتامبر ۲۰۲۲ به دنیا آوردند. این بازیگر از روابط قبلی‌اش دو پسر دارد اما برای اولین بار صاحب یک دختر شده است.

او می‌گوید: «خوب، شصت سالگی در پیش است. مایلم هفته‌ای یک کتاب بخوانم. دوست دارم وقت بیشتری با دخترم بگذرانم. به دقت درباره اینکه چه چیزی واقعاً مهم است فکر می‌کنم. شاید این همه فیلم بازی نکنم. [دختر داشتن] عمیق است. تجربه کاملاً جدیدی است. خیلی دوستش دارم.»

کیج فقط در سال ۲۰۲۳ در شش فیلم نقش‌های کوتاه و بلند بازی کرده که آخرین آن‌ها «سناریوی رؤیایی» است. او پیش‌تر گفته بود تبدیل شدنش به میم‌های گوناگون باعث شده بازی در این فیلم را بپذیرد. داستان «سناریوی رؤیایی» در مورد پروفسوری است که پس از ظاهر شدن در خواب همه به یک سلبریتی تبدیل می‌شود.

کیج در صحنه کوتاهی از «فلش» (The Flash) به کارگردانی «اندی موسکی‌یتی» نقش «سوپرمن» را بازی کرده است. «رنفیلد» (Renfield)، «همدردی با شیطان»‌ (Sympathy for the Devil) و «روش قدیمی» (The Old Way) دیگر فیلم‌های او در سال جاری میلادی بوده‌اند. او به تازگی پس از فیلمبرداری فیلم «موج‌سوار» (The Surfer) استرالیا را با موی بلوند ترک کرده است.

او در مصاحبه دیگری با «وایرد» یک بار دیگر تأکید می‌کند صحنه‌های شخصیت «سوپرمن» در فیلم «فلش»‌ با آنچه او مقابل دوربین بازی کرده متفاوت است: «نمی‌گویم برای نقش «سوپرمن» از هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند. شاید استفاده کرده باشند. نمی‌دانم. شاید فقط جلوه‌های ویژه رایانه‌ای است، اما هرچه که باشد، آن چیزی نیست که من در زمان فیلمبرداری بازی کردم. هرچند اندی و باربارا موسکی‌یتی را خیلی دوست دارم... اما همچنان نقشی نیست که من بازی کردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید