news-background
news-background

مایکل مان: آدام درایور به دنیرو و پاچینو دهه ۱۹۷۰ شبیه است

کارگردان «فراری» درایور را با دنیرو و پاچینوی دهه ۷۰ میلادی مقایسه می‌کند.

«مایکل مان» در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» از «آدام درایور» بازیگر نقش «انزو فراری» در فیلم «فراری» (Ferrari) ستایش می‌کند و او را شبیه به «رابرت دنیرو» و «ال پاچینو» دهه ۱۹۷۰ می‌داند. مان در فیلم‌هایی چون «مخمصه» (Heat) و «نفوذی» (The Insider) با این دو بازیگر همکاری کرده است.

مان درایور را بازیگری با «قدرت و تمامیتی هنری» توصیف می‌کند و می‌گوید و به ستارگان «هالیوود جدید» دهه هفتاد شباهت دارد: «به نظر من شایسته است که او را با دنیرو و پاچینو مقایسه کنیم... فکر می‌کنم رویکرد و تعهد به لحظه [بازیگری]، مردد یا سردرگم نبودن نسبت به رسیدن به نت ای بالا در ویولن و بندبازی بدون پهن شدن تور در زیر پا است که اهمیت دارد. [پاچینو] چنین بازیگری است. بنابراین مهم جاهطلبی هنری است که با جاهطلبی حرفه‌ای متفاوت است. آن نوع جاهطلبی هنری که باعث می‌شود کسی سعی کند به دستاوردی برسد و بر ترس و تردید چیره می‌شود. بنابراین ترسی وجود ندارد.»

«مارتین اسکورسیزی» نیز در سال ۲۰۱۹ درایور را «بزرگترین بازیگر نسل خودش» نامیده بود. درایور بازیگری است که از سریال‌هایی چون «دختران» (Girls) به چندگانه‌هایی نظیر «جنگ ستارگان» (Star Wars) وارد شد و سپس با فیلمسازانی مانند «نوآ بامبک»، «استیون سودربرگ»، «استیون اسپیلبرگ»، «جیم جارموش»، «ریدلی اسکات» و اخیراً «فرانسیس فورد کاپولا» همکاری کرد.

درایور که سال آینده در «مگالوپلیس» (Megalopolis) کاپولا دیده خواهد شد، ممکن است در «مخمصه ۲» (Heat 2) همکاری دیگر با مان داشته باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید