news-background
news-background

جیمز کامرون می‌گوید مرحله پس از تولید Avatar 3 دو سال طول می‌کشد

کامرون دست کم دو سال را صرف مرحله پس از تولید «آوتار ۳» می‌کند.

«جیمز کامرون» در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیوزلند می‌گوید دو سال از مرحله پس از تولید «آواتار ۳» (Avatar 3) باقی مانده است. قسمت دوم این چندگانه (Avatar: The Way of Water) با بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری تولید شد و ۲.۳ میلیارد دلار در سرسار دنیا فروخت. کامرون در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» گفته بود که قسمت دوم «آواتار» باید از فروش ۲ میلیارد دلاری عبور کند تا زیان‌ده نشود.

کامرون در بخشی از این مصاحبه از وضعیت تولید «آواتار ۳» می‌گوید و توضیح می‌دهد که هنوز «دو سال سخت از پس از تولید» باقی مانده است. او وعده می‌دهد که قصد دارد فیلم‌های بعدی خود را «به شکل نامحدود» در نیوزلند بسازد: «عاشق کار کردن در اینجا و افرادی هستم که با آن‌ها همکاری می‌کنم. فقط درباره نویسنده و کارگردانان حرف نمی‌زنم.»

کامرون می‌گوید ولیوود نیوزلند در حال تبدیل شدن به خانه اوست: «متوجه شده‌ام مردم ولینگتون که من را می‌شناسند به هیچ وجه دوست ندارند بی‌ادبی کنند یا با درخواست عکس روز من را خراب کنند. فقط می‌گویند: «فیلم‌ات را دوست دارم» و به راهشان ادامه می‌دهند. و من به آن‌ها می‌گویم: «بعداً می‌بینمت.»»

کامرون به «کریس والاس» گفته بود فروش قسمت دوم تولید دنبال‌های بعدی را تضمین کرده است: «با توجه به استقبالی که از فیلم شده به نظر می‌رسد که ما به راحتی تا چند روز آینده از سر به سر می‌شویم، بنابراین ظاهراً خودم را از این چندگانه خلاص کنم و باید دنباله‌های بعدی را بسازم. تا شش یا هفت سال آینده می‌دانم باید چه کنم.»

«آواتار ۳» در حال حاضر قرار است دسامبر ۲۰۲۵ و قسمت‌های چهارم و پنجم دسامبر ۲۰۲۹ و ۲۰۳۱ اکران شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید