news-background
news-background

رابرت پتینسون می‌گوید پس از بازی در یک فیلم از آن «گسسته» می‌شود

پتینسون با «بری کیوگان» به گفت‌وگو نشسته است.

«رابرت پتینسون» در مصاحبه با «بری کیوگان» برای مجله «واندرلند» می‌گوید پس از پایان فیلمبرداری یک پروژه خود را از آن جدا می‌بیند. او در فیلم «بتمن» (The Batman) نقش «بروس وین» و کیوگان نقش «جوکر» را بازی کرده است.

پتینسون می‌گوید: «قبلاً با تماشای خودم واقعاً مشکل داشتم. حالا، به محض اینکه تمام شود، احساس می‌کنم از آن گسسته شده‌ام. منظورم گسست به شکل بدی نیست...»

کیوگان اضافه می‌کند: «وقتی فیلمی تمام شود، تمام شده. همان اندازه که در روز اول مایه گذاشته‌ام در روز آخر می‌گذارم. همیشه سعی می‌کنم این را به یاد داشته باشم.»

پتینسون در ادامه می‌گوید از سوی دیگر «وقتی احساس اضطراب نمی‌کنم بیشتر مضطرب می‌شوم.» او توضیح می‌دهد: «به همین دلیل است که وقتی نقش جدیدی شروع می‌کنم... یعنی کمکی نمی‌کند وقتی به ندرت نقش بازی می‌کنم، چون دوست داشتم که بیشتر بازی می‌کردم. احساس می‌کنم به نقطه شروع برگشته‌ام. می‌دانم که دفعه بعد وقتی در اثری بازی می‌کنم، با خود می‌گویم نمی‌دانم باید چه کنم.»

پتینسون پیش‌تر در مصاحبه با «اینترویو» گفت هبود «ترس عمیقی از تحقیر» دارد: «و از طرفی، می‌دانم که به خود شما بستگی دارد. می‌توانید بگویید که فیلمنامه مزخرف است یا کارگردان بدرفتار است و چنین و چنان، اما در نهایت هیچ‌کس به این دلایل اهمیت نمی‌دهد. همه می‌گویند بازی شما ضعیف است و اکثر مردم می‌گویند ضعیف بوده‌اید حتی اگر تمام تلاش خود را کرده باشید.»

پتینسون در سال ۲۰۲۴ فیلم «میکی ۱۷» (Mickey 17) «بونگ جون هو» را در سالن‌های سینما خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید