news-background
news-background

ناتالی پورتمن ترجیح می‌دهد کودکان بازیگر نشوند: خوش‌اقبال بودم که آسیب ندیدم

پورتمن فیلم «مه دسامبر» را در سالن‌های سینما دارد.

«ناتالی پورتمن» در مصاحبه با «ورایتی» نقش خود در فیلم «مه دسامبر» (May December) «تاد هینز» را «رؤیایی» توصیف می‌کند. داستان این فیلم در مورد زنی به نام «گریسی آترتون-یو» و همسرش جو است که بیش از بیست سال از او کوچک‌تر است. رابطه این زوج دو دهه مطبوعات زرد کشور را قبضه کرده اما آن‌ها خود را آماده فارغ‌التحصیلی دوقلوهایشان از دبیرستان می‌کنند.

بازیگر «لئون» (Leon) درباره فیلم «مه دسامبر» که اولین بار در جشنواره کن اکران شد می‌گوید: «انحرافات بسیار زیادی وجود دارند که همگی در اثر تاد منعکس می‌شوند. چگونه شخصیت‌ها را در متن سمی [برچ] می‌بینید، وقتی به محض اینکه فکر می‌کنید چیزی در مورد آن‌ها دانسته‌اید تغییر می‌کند. اطمینان ندارید یا به راحتی نمی‌توانید تشخیص دهید که چه حسی باید داشت.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا به عنوان کسی که کودک بازیگر بوده حاضر است فرزندانش را وارد صنعت فیلمسازی کند یا نه می‌گوید: «جوانان را تشویق نمی‌کنم که وارد این حرفه شوند. تقریباً یک خوش‌اقبالی تصادفی بود که آسیب ندیدم، به علاوه والدین بسیار حمایت‌گر و شایسته. در کودکی لذت نمی‌برید و در بزرگسالی قدردانش هستید. ماجراهای بد خیلی زیادی شنیده‌ام تا فکر نکنم هر کودی باید بخشی از این صنعت باشد. با این حال، بحث‌های چند سال اخیر آدم‌ها را آگاه‌تر و محتاط‌ کرده. اما در نهایت، فکر می‌کنم کودکان نباید کار کنند. به نظر من کودکان باید بازی کنند و به مدرسه بروند.»

پورتمن در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید جایزه اسکارش برای «قوی سیاه» (Black Swan) را در معرض دید قرار نمی‌دهد: «نه، نه، نه. در یک گاوصندوق است. زمانی بود که همسرم می‌خواست من را شرمنده کند. در دوران «قوی سیاه»، او تمامی جوایز را روی طاقچه می‌گذاشت، و من فکر می‌کردم: «باید فوراً مخفی‌اش کنم.» دریافت جایزه خوشایند است، اما هرگز نمی‌تواند انگیزه باشد چون فاسد می‌کند.»

فیلم «مه دسامبر» ۱۷ نوامبر در سینماهای آمریکا اکران شده و از ۱ دسامبر در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید