news-background
news-background

تغییر جنسیت شخصیت Silver Surfer برای بازی آنیا تیلور-جوی در فیلم Fantastic Four – غیررسمی

تیلور-جوی ممکن است به «دنیای سینمایی مارول» ملحق شده باشد.

در سکوت استودیوی مارول پیرامون ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four)، شایعه‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی شنیده می‌شود. یکی از آخرین شایعه‌ها که از سوی «جف اسنایدر» مطرح شده اضافه شدن «آنیا تیلور-جوی» به «دنیای سینمایی مارول» برای نقش تغییر جنسیت داده شده «سیلور سرفر» (Silver Surfer) است.

تیلور-جوی در فیلم «جهش‌یافتگان جدید» (The New Mutant) که استودیوی فاکس در سال ۲۰۲۰ اکران کرد نقش شخصیت «ایلیانا راسپوتین» یا «مجیک» را بازی کرده است. بازیگر فیلم «ساحره» (The Witch) و «شمالی» (The Northman) «رابرت اگرز» به زودی در پیش‌درآمد «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جرج میلر» دیده خواهد شد.

شخصیت «سیلور سرفر» اولین بار در کامیک «چهار شگفت‌انگیز» شماره ۴۸ در سال ۱۹۶۶ معرفی شد. او یک شبه‌انسان با پوستی متالیک است که می‌تواند به کمک وسیله‌ای شبیه به تخته موج‌سواری در فضا سفر کند. «سیلور سرفر» در چندین فیلم و سریال از جمله «چهار شگفت‌انگیز: ظهور سیلور سفر» (Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer) با بازی «داگ جونز» و صداپیشگی «لورنس فیشبورن» دیده شده است.

در هفته‌های اخیر شایعه بازی «خاویر باردم» در نقش «گالاکتوس» و «پدرو پاسکال» در نقش «مستر فنتستیک» یا «رید ریچاردز» شنیده شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که این فیلم به کارگردانی «مت شکمن» اوایل سال ۲۰۲۴ فیلمبرداری خواهد شد و «ونسا کربی» و «جوزف کویین» گزینه‌های بازی در نقش‌های «سو استورم» و «جانی استورم» خواهند بود.

ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» بخشی از فاز پنجم «دنیای سینمایی مارول» است و ۲ مه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید