news-background
news-background

سریال Miracle Workers پس از چهار فصل کنسل شد

«معجزه‌گران» پس از چهار فصل کنسل شد.

شبکه تی‌بی‌اس اعلام کرد که سریال «معجزه‌گران» (Miracle Workers) پس از چهار فصل کنسل شده است. قسمت پایانی فصل چهارم در ماه اوت پخش شده بود.

داستان سریال آنتولوژی «معجزه‌گران» در یک آینده پسا-آخرالزمانی قرار داده شده و یک جنگجو و یک سپه‌سالار بی‌رحم را در مواجهه با کابوس دیستوپیایی خود دنبال می‌کند: سکونت در حواشی شهر. «دنیل ردکلیف»، «استیو بوشمی»، «جرالدین ویسوناتن»، «کاران سنی»، «جان بس»، «لولی ادفوپ» بازیگران ثابت این سریال بوده‌اند.

«سایمون ریچ» پدید‌آورنده سریال و «لورن مایکلز» تهیه‌کننده اجرایی سریال بودند. «دن مرک» و «رابرت پادنیک» شورانرهای سریال و به همراه «اندرو سینگر» و «کتی جانسون» در مقام تهیه‌کننده «معجزه‌گران» را ساختند.

با کنسل شدن «معجزه‌گران»، تنها سریال کمدی اریجینال تی‌بی‌اس «بابای آمریکایی» (American Dad) است که در حال حاضر به فصل هجدهم رسیده. این سریال کمدی در سال ۲۰۲۱ سفارش ساخت دو فصل را دریافت کرد.

ردکلیف پیش‌تر گفته بود شخصیت سید را بیش از سایرین دوست دارد: «واقعاً سید را دوست دارم. عاشق این لباس هستم... من باید لباس‌های خیلی جذابی می‌پوشیدم. اساساً یک لباس برای کل سریال داشتم... شاید سید را انتخاب کنم. سید یا کریگ از فصل اول، از بازی در آن نقش نیز لذت بردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید