news-background
news-background

جیمی فاکس در نیویورک به آزار جنسی متهم شد

بازیگر برنده اسکار «ری» به یک مورد آزار جنسی متهم شده است.

به‌روز‌رسانی: نماینده «جیمی فاکس» با انتشار بیانیه‌ای این اتهام را رد کرد: «این حادثه هرگز اتفاق نیفتاده است. در سال ۲۰۲۰، همین فرد شکایت مشابهی در بروکلین ثبت کرده بود. آن پرونده به فاصله کوتاهی بسته شد. چنین ادعاهایی امروز مانند آن زمان دیگر دوام ندارند. اطمینان داریم که یک بار دیگر اتهام رفع خواهد شد. و به محض رفع اتهام، آقای فاکس علیه این فرد و وکلایش به خاطر این اقدام احمقانه دعوی ایذایی مطرح خواهد کرد.»

پیش‌تر: «جیمی فاکس» در نیویورک به آزار جنسی متهم شده است. این بازیگر ۵۵ ساله برنده اسکار با نام واقعی «اریک مارلون بیشاپ» متهم شده که دستش را روی کمر یک زن ناشناس قرار داده و به زیر لباس او برده است. شاکی می‌گوید فاکس سپس شروع به لمس سینه او کرده و در یکی از رستوران‌های نیویورک بعضی دیگر از نقاط بدنش را لمس می‌کند.

فاکس برای بازی در نقش «چارلز ری» در فیلم «ری» (Ray) برنده اسکار، بفتا، اتحادیه بازیگران و گلدن گلوب شده است.

در این شکایت آمده است که آزار جنسی وقتی اتفاق می‌افتد که یکی از دوستان شاکی از فاکس درخواست عکس می‌کند. شاکی می‌گوید فاکس در آن زمان مست به نظر می‌رسیده و گفته است که او به «گابریل یونیون» شباهت دارد. به گفته شاکی فاکس به آزار جنسی ادامه می‌دهد تا زمانی که دوست او مداخله می‌کند. شاکی می‌گوید پس از این اتفاق دچار آسیب روحی شده است.

malicious prosecution

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید