news-background
news-background

مخالفت تیم برتون با تولید دنباله Nightmare Before Christmas

برتون می‌گوید دنباله یا ریبوت «کابوس پیش از کریسمس» نباید ساخته شود.

«تیم برتون» تأکید می‌کند که تولید ریبوت یا دنباله «کابوس پیش از کریسمس» (Nightmare Before Christmas) ساخته نخواهد شد. او در مصاحبه جدیدی با «امپایر» به پیشنهاد تولید دنباله برای این فیلم استاپ-موشن پس از سه دهه واکنش نشان می‌دهد.

برتون می‌گوید: «دنباله ساخته‌ام، فیلم‌های دیگری ساخته‌ام، ریبوت ساخته‌ام، همه چنین مزخرفاتی را ساخته‌ام، متوجه‌اید؟ دوست ندارم این اتفاق برای این فیلم بیفتد. خوشایند است که ببینی مردم علاقه دارند، اما من نه.»

او ادامه می‌دهد: «احساس می‌کنم آن پیرمردی هستم که یک تکه زمین کوچک دارد و آن را به نیروگاه بزرگی که زمین من را می‌خواهد نمی‌فروشد.»

«امپایر» می‌نویسد برتون سپس صدایش را مثل یک «پیرمند بداخلاق» می‌کند و می‌گوید: «از زمین من بیرون بروید! مزاحم‌های کوچک... دستتان به این ملک نمی‌رسد! برای من مهم نیست که می‌خواهید روی آن چه بسازید. اگر وارد زمین من بشوید... شات‌گان من کجاست؟»

«هنری سلیک» کارگردان «کابوس پیش از کریسمس» بر اساس طرح داستانی برتون بود. این فیلم داستانی درباره «جک اسکلینگتون» روایت می‌کند که «پادشاه شهر هالووین» نامیده می‌شود و تصمیم می‌گیرد هالووین و کریسمس را ترکیب کند.

«کریس ساراندون»، «کاترین اوهارا»، «ویلیام هیکی»، «اد آیووری» و «کن پیج» از جمله صداپیشگان این فیلم بودند.

سلیک سال گذشته در مصاحبه جدیدی به «ای‌وی کلاب» گفته بود از اینکه «کابوس پیش از کریسمس» را فیلمی از برتون می‌نامند خسته شده است.: «کمی بی‌انصافی بود چون تا سه هفته مانده به اکران نام فیلم «کابوس پیش از کریسمس تیم برتون» نامیده نشد. و من با این نامگذاری مشکلی نداشتم اگر برایش قرارداد امضاء کرده بودم. اما تیم در لس‌آنجلس مشغول ساخت دو فیلم بلند بود در حالی که من این فیلم را می‌ساختم، و منظورم این است که تیم نابغه است – یا اینکه در بیشتر سال‌های فیلمسازی‌اش نابغه بود. به نظر من داستان او همیشه بی‌نقص بود و شخصیت‌های اصلی را طراحی کرد. اما واقعاً این من و گروه همکارانم بودیم که فیلم را ساختیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید