news-background
news-background

همکاری جکی چان و رافل ماکیو در بازسازی Karate Kid سونی برای اولین بار

ماکیو و چان به فیلم جدید «بچه‌کاراته‌کار» پیوستند.

«رالف ماکیو» و «جکی چان»‌ به فیلم جدید «بچه کاراته‌کار» (Karate Kid) سونی ملحق شدند. این دو در دنیای سینمایی «بچه کاراته‌کار» نقش‌آفرینی کرده‌اند اما تاکنون در پروژه مشترکی مقابل دوربین نرفته بودند.

ماکیو نقش «دنیل لاروسو» قهرمان کاراته و چان نقش «آقای هان» استاد کونگ فو را در این فیلم به کارگردانی «جاناتان انتویسل» و نویسندگی «راب لیبر» بازی خواهند کرد.

قدمت چندگانه محبوب «بچه کاراته‌کار» به سه دهه می‌رسد و اخیراً با «کبرا کای» (Cobra Kai) نتفلیکس گسترش پیدا کرده است. ماکیو در این سریال نامزد امی نقش لاروسو را سه دهه پس از فیلم تکرار می‌کند. او علاوه بر بازی «کبرا کای» به نویسندگی «جاش هیلد» و‌ «جان هرویتس»، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است. پنج فیلم «بچه‌کاراته‌کار» از سال ۱۹۸۴ تا امروز ۴۳۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرده‌اند.

چان ۶۹ ساله ماه گذشته به کمدی اکشن «پاندا پلن» (Panda Plan) به کارگردان «ژانگ لوان» (Song of Youth) ملحق شد. داستان این فیلم درباره یک پاندای نادر است که توسط یک سرمایه‌دار اهل خاور میانه ربوده می‌شود. چان علاوه بر این فیلم برای صداپیشگی در «پاندا کونگ‌فوکار ۴» (Kung Fu Panda 4) بازخواهد گشت.

سونی پیکچرز این فیلم را ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید