news-background
news-background

اولین تصویر از ادی مورفی در فیلم Beverly Hills Cop 4

مورفی پس از سی سال به دنیای «پلیس بورلی هیلز» بازگشته است.

اولین تصویر رسمی از «امی مورفی» در فیلم «پلیس بورلی هیلز ۴» (Beverly Hills Cop: Axel Foley) رونمایی شد. این تصویر را مجله «امپایر» دوشنبه این هفته منتشر کرد.

مورفی در این دنباله بار دیگر نقش «اکسل فولی» را بازی خواهد کرد، یک پلیس اهل دیترویت که خود را با خیابان‌های پرزرق و برق بورلی هیلز وفق می‌دهد. «کوین بیکن»، «جوزف گوردن-لویت»، «تیلور پیج»، «جاج رینهولد»، «جان اشتون» و «پل رایزر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«جری بروکهایمر» تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه با «امپایر» می‌گوید: «هر بار که [مورفی] وارد صحنه می‌شود، نمی‌دانید چه خواهد کرد. او همیشه درخشان است.» به گفته این تهیه‌کننده، گوردن-لویت در این فیلم نقش همکار جدید اکسل را بازی می‌کند: «به اکسل می‌چسبد و آن‌ها در کنار هم مضحک‌اند.»

مورفی اولین بار در سال ۱۹۸۴ وقتی ۲۲ ساله بود این نقش را بازی کرد. او پیش‌تر گفته بود: «۱۵ سال است که سعی دارند یک «پلیس بورلی هیل» دیگر بسازند. در حال حاضر نتفلیکس امتیاز آن را دارد، و فیلمنامه‌اش را می‌نویسند. فیلم بعدی ما این است اما در هیچ صحنه‌ای بازی نمی‌کنم تا وقتی فیلمنامه درست شود.»

نویسندگی «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» به «ویل بیل» سپرده شده که فیلم‌های «آکوامن» (Aquaman) و «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) را در کارنامه دارد. «مارک مالی» بر روی صندلی کارگردانی فیلم خواهد نشست در حالی که مورفی و «جری بروکهایمر» تهیه‌کنندگان آن خواهند بود.

تولید «پلیس بورلی هیلز ۴» از اوت ۲۰۲۲ در کالیفرنیا آغاز شد و نوامبر آن سال به پایان رسید. نتفلیکس تاریخ پخش این فیلم را اعلام نکرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید