news-background
news-background

مارک رافلو می‌گوید تهیه‌کنندگان فیلم Zodiac علاقه‌ای به همکاری با او نداشته‌اند: گفتند «یا این پیشنهاد را بپذیرید یا فراموشش کنید»

رافلو به زودی در فیلم «موجودات بیچاره» دیده خواهد شد.

«مارک رافلو» در مصاحبه با «های اسنوبیتی» به یاد آورده است که تهیه‌کنندگان فیلم «زودیاک» (Zodiac) تمایلی به همکاری با او نداشته‌اند. این بازیگر ۵۵ ساله در سال ۲۰۰۷ برای «دیوید فینچر»‌ مقابل دوربین رفته بود.

رافلو می‌گوید: «استودیوها [اوایل دهه ۲۰۰۰] به آن شکل با من تماس نمی‌گرفتند. هرگز فراموش نمی‌کنم وقتی [برای فیلم «زودیاک»] مذاکره می‌کردند، نماینده آن‌ها به مدیر برنامه‌های من گفت: «ببینید، مارک رافلو هیچ اهمیتی برای ما ندارد. ما حتی او را در این فیلم نمی‌خواهیم، بنابراین یا این پیشنهاد را بپذیرید یا فراموشش کنید.»»

او اضافه می‌کند که به دلیل این بی‌تفاوتی پیشنهاد «هالک» در «دنیای سینمایی مارول» او را غافلگیر کرده است: «این که جاس [ویدن] برای نقش هالک به سراغ من آمد بسیار ناگهانی بود. نقش سختی است – چگونه می‌خواهید نقش شخصیتی را بازی کنید که نمی‌خواهد کاری که دیگران از او می‌خواهند را بکند و این نقش را مدت‌ها بازی کنید؟ مثل یک تله است. فیلمنامه را خواندم و فکر کردم: «می‌توانم با این نقش کارهایی بکنم.»»

مارول سپس از رافلو که بیشتر با فیلم‌های کمدی-رمانتیک «درست مثل بهشت» (Just like Heaven) شناخته می‌شد یک قهرمان اکشن ساخت.

رافلو می‌گوید: «چیزی که در دنیای سینما فوراً احساس کردم این بود که به محض موفقیت در اثری، تصور می‌کنند تو همین هستی. با یک نقش بارها و بارها به سراغت می‌آیند. و من می‌گفتم: «نه.» کارنامه من این‌گونه نمی‌ماند. می‌خواهم تمام تلاشم را بکنم تا مردم من را به شکل‌های مختلف ببینند و در طول سالیان بیشتری بازیگری کنم.»

رافلو به زودی در فیلم «موجودات بیچاره» (Poor Things) «یورگوس لانتیموس» مقابل «اما استون» و «ویلم دافو» دیده خواهد شد. این فیلم را سرچ‌لایت پیکچرز از ۸ دسامبر اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید