news-background
news-background

تام هاردی ادامه فیلمبرداری Venom 3 را تأیید کرد

فیلمبرداری «ونوم ۳» ادامه پیدا کرد.

«تام هاردی» با انتشار تصویری از خودش در پشت صحنه «ونوم ۳» (Venom 3) تأیید کرد که فیلمبرداری این پروژه ابرقهرمانی سونی و مارول به کارگردانی «کلی مارسل» ادامه پیدا کرده است. هفته گذشته گزارش شد که «ونوم ۳» ۸ نوامبر سال آینده اکران خواهد شد.

کلی مارسل» پس از نویسندگی و تهیه‌کنندگی دو قسمت اول «ونوم» بر روی صندلی کارگردانی این دنباله می‌نشیند. مارسل نویسنده فیلمنامه بر اساس طرح داستانی هاردی و خودش است. «ایمی پاسکال» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه برای سونی خواهد بود. «چیوتل اجیوفور» بازیگر فیلم‌های «دکتر استرنج» (Doctor Strange) مارول دیگر بازیگر فیلم است.

استودیوی سونی فیلم‌های «مادام وب» (Madame Web) با بازی «داکوتا جانسون»، «سیدنی سویینی»، «ایزابلا مرسد»، «طاهر رحیم» و «اما رابرتس»، «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) با بازی «آرون تیلور جانسون» و «راسل کرو» را در سال ۲۰۲۴ اکران می‌کند و سه‌گانه دیگری برای «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) با بازی «تام هالند» در دنیای مارول در دست ساخت دارد.

هاردی پیش‌تر در مصاحبه با «یو‌اس‌ای تودی» گفته بود با وجود اینکه قسمت اول «ونوم» امتیاز ۳۰ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد باز هم به نظر منتقدین اهمیت می‌دهد: «هر کسی که بگوید نقدها را نمی‌خوانم… به دیده شک به او نگاه می‌کنم. دوست دارم بدانم [نظر منتقدین چیست] تا شاید بتوانم بهتر شوم.»

«ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران شد و دومین افتتاحیه پرفروش پاندمی و دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ ماه‌های اکتبر را با ۹۰ میلیون دلار ثبت کرد.

فیلم «ونوم ۳» ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید