news-background
news-background

تیزر سریال Mary & George با بازی جولین مور

اولین تصاویر از سریال «ماری و جرج» رونمایی شد.

سریال «ماری و جرج» (Mary & George) با بازی «جولین مور» و «نیکلاس گالیتزین» به جای ای‌ام‌سی از شبکه استارز پخش خواهد شد. این سریال با همکاری شبکه بریتانیایی اسکای تولید شده است. علت تغییر شبکه این سریال درام هفت اپیزودی اعلام نشده اما اولین تیزر آن پنجشنبه این هفته رونمایی شد. ای‌ام‌سی اخیراً برای کاهش هزینه‌ها چندین سریال از جمله «خیابان ۶۱م» (61st Street) و «مونهیون» (Moonhaven) را کنسل کرده است.

مور و گالیتزین در این سریال به نویسندگی «دی.سی. مور» نقش یک مادر و فرزند را بازی می‌کنند که برای تسخیر دربار انگلستان، دسیسه‌چینی می‌کنند، اغوا می‌کنند و مرتکب قتل می‌شوند.

«ماری ویلیرز» کنتس باکینگهام با بازی مور پسر زیباروی خود جرج را برای فریفتن شاه جیمز اول انگلستان در قرن هفدم آماده می‌کند. این دو با توطئه‌هایشان به ثروتمندترین افراد دربار انگلستان و مشاوران معتمد شاه تبدیل می‌شوند.

«تونی کوران» در این سریال نقش شاه جیمز اول را بازی می‌کند در حالی که «نیکلا واکر»، «نیو الگار»، «تراین دایرهولم»، «شان گیلدر»، «آدرین رالینز»، «مارک اوهالوران»، «لوری دیویدسون»، «ساموئل بلنکین»، «جیکوب مک‌کارتی»، «تام ویکتور»، «آلس گرانت»، «املیا گتینگ»، «میرن ماک»، «رینا ماهونی» و «سایمون راسل بیل» دیگر بازیگران «ماری و جرج» خواهند بود.

این سریال از کتاب غیرداستانی «آدمکش شاه» (The King’s Assassin) نوشته «بنجامین وودلی» الهام گرفته شده است. مور به همراه «لیزا مارشال» و «دی.سی. مور» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌اند.

سریال «ماری و جرج» در سال ۲۰۲۴ از شبکه استارز پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۲۴

گفتیم این یکی رنگین پوست توش نیست تمامش شد رنگین کمان

نمایش اسپویل
۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۰۶

واقعا حال ادم بد میشه😐

نمایش اسپویل