news-background
news-background

فصل پنجم سریال انیمیشن Harley Quinn ساخته می‌شود

تولید فصل پنجم «هارلی کویین» در مکس تأیید شد.

پلتفرم استریم مکس تولید فصل پنجم سریال انیمیشن «هارلی کویین» (Harley Quinn) را چند ماه پس از پخش فصل چهارم تأیید کرد. این سریال با صداپیشگی «کیلی کوئوکو» در نقش «هارلی کویین» و «لیک بل» در نقش «پویزن آیوی» در مکس پربیننده است و با یک اسپین‌آف (Kite Man: Hell Yeah) که در سا ۲۰۲۴ پخش می‌شود گسترش پیدا می‌کند.

هارلی در فصل چهارم با شخصیت‌های رابین، نایت‌وینگ و بت‌گرل همکاری می‌کند در حالی که آیوی خود را مدیر عامل «لژیون تباهی» (Legion of Doom) می‌داند. در قسمت پایانی کت‌وومن از «سیرن‌های شهر گاتهام» به هارلی و آیوی می‌پیوندد.

«سارا پیترز» که سابقه نویسندگی از اولین فصل این سریال را دارد، در فصل چهارم جانشین «جاستین هالپرن» و «پاتریک شوماکر» شده بود. فصل چهارم این سریال که در ماه ژوئیه پخش شد و سپتامبر به پایان رسید از «راتن تومیتوز» بر اساس ۱۹ نقد امتیاز ۹۵ درصد دریافت کرد. دو فصل اول این سریال از شبکه دی‌سی یونیورس پخش شده بود و از فصل سوم به اچ‌بی‌او مکس رفت.

«آلن تودیک» در نقش «جوکر»، «تونی هیل» در نقش «دکتر سایکو»، «جیسون الکساندر» در نقش «سای بورگمن»، «کریستفر ملونی» در نقش «کمیسر جیمز گوردن»، «جیکوب ترمبلی» در نقش «دیمین وین» یا «رابین»، «اندی دیلی» در نقش «مستر میرکل»، «دیدریک بیدر»‌ در نقش «بروس وین» یا «بتمن» و «بریانا کوئوکو» در نقش «بت‌گرل» دیگر صداپیشگان سریال بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید