news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Arthur The King با بازی مارک والبرگ

تریلر «آرتور شاه» منتشر شد.

استودیوی لاینزگیت اولین تریلر فیلم «آرتور شاه» (Arthur The King) با بازی «مارک والبرگ» در نقش یک ورزشکار را چهارشنبه این هفته رونمایی کرد.

این فیلم بر اساس کتاب ورزشکار و نویسنده سوئدی «میکائیل لیندنورد» اقتباس شده والبرگ نقش لیندنورد را بازی می‌کند اما شخصیت او به «مایکل لایت» تغییر کرده است.

تریلر فیلم نشان می‌دهد که مایکل و هم‌تیمی‌اش با بازی «سیمو لیو» برای یک رقابت ادونچر ریسینگ در جمهوری دمینیکن آماده می‌شوند. مایکل در دو نقطه به فاصله صد مایل با سگی برخورد می‌کند که جانش را پیش از سقوط از یک پرتگاه نجات می‌دهد. ورزشکار و دوستانش این سگ را «آرتور شاه» نامگذاری و او را خوش‌یمن می‌دانند. لیندنورد در واقعیت اولین بار در سال ۲۰۱۴ با این سگ آشنا شد وقتی در اکوادور رقبابت می‌کرد. او در سال ۲۰۲۰ با انتشار متنی در اینستاگرام مرگ حیوان را تأیید کرد و نوشت هنوز در همه‌جای خانه‌اش صدای سگ را می‌شنود و او را می‌بیند.

«علی سلیمان»، «ناتالی امانوئل»، «پل گیلفویل» و «جولیت رایلنس» دیگر بازیگران فیلم به کارگردانی «سایمون سلان جونز» خواهند بود.

در زمان فیلمبرداری «آرتور شاه» کاربران توییتر کشف کردند که لیو یک توییت انتقاد‌آمیز درباره تبعیض نژادی در هالیوود و فرصت دادن به بازیگرانی چون والبرگ پس از اعتراف او به رفتارهای خشونت آمیز را حذف کرده است. لیو با افزایش انتقادها در آن زمان نوشت: «برای «آرتور شاه» قرارداد بستم چون فیلمنامه را دوست داشتم، فیلمنامه‌ای که داستانی زیبا در مورد سگی که زندگی چهار ماجراجو در جنگل‌های اکوادور را تغییر می‌دهد روایت می‌کند. بدیهی است که همکاری با یک بازیگر در صورت وجود آن توییت عجیب به نظر می‌آمد. در آن لحظه به آنچه گفتم معتقد بودم؛ با شنیدن آنچه اتفاق افتاده بسیار خشمگین شدم. اما به معنای آن نیست که جایی برای رشد و همکاری با یکدیگر برای یافتن فرصتی برای آموزش و عمل نیک وجود ندارد، و به همین علت است که برای بازی در این فیلم هیجان‌زده‌ام.»

«آرتور شاه» ۲۲ مارس ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید