news-background
news-background

سریال Young Sheldon با فصل هفتم به پایان می‌رسد؛ بازگشت Welcome To Wrexham برای فصل سوم

شبکه سی‌بی‌اس پایان سریال «شلدون جوان» با فصل هفتم را تأیید کرد.

سریال کمدی پربیننده «شلدون جوان» (Young Sheldon) که اسپین‌آفی برای «تئوری بیگ بنگ» (Big Bang Theory) است با فصل هفتم به پایان می‌رسد. آخرین قسمت این سریال پنجشنبه، ۱۶ مه پخش خواهد شد. شبکه سی‌بی‌اس در سال ۲۰۲۱ سفارش ساخت سه فصل از این سریال را صادر کرده بود.

داستان «شلدون جوان» در مورد «شلدون کوپر» (ایان آرمیتج) ۱۰ ساله است که در تگزاس شرقی می‌کوشد جایگاهش را در خانواده و در بین هم‌کلاسی‌هایش پیدا کند. «جیم پارسونز» ستاره‌ی سریال «تئوری بیگ بنگ» راوی سریال است. «زویی پری»، «لنس باربر»، «آنی پاتس»، «مونتانا جوردن»، «ریگان ریورد» و «مت هابی» دیگر بازیگران «شلدون جوان» بوده‌اند.

هر اپیزود «شلدون جوان» به صورت میانگین ۹.۶ میلیون بیننده را جذب می‌کند. «چاک لوری»، «استیون مولارو» و پارسونز از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه‌اند. «شلدون جوان» محصول استودیوهای برادران وارنر و چاک لوری پروداکشنز است.

شبکه اف‌ایکس از سوی دیگر سه‌شنبه این هفته تأیید کرد که «به رکسهام» خوش‌آمدید» (Welcome To Wrexham) برای فصل سوم بازخواهد گشت. فصل دوم این سریال مستند به تازگی از اف‌ایکس پخش شده است.

این سریال رؤیاها و نگرانی‌های باشگاه فوتبال رکسهام در شمال ولز و خریداری شدنش توسط «رایان رینولدز» و «راب مک‌الهنی» را شرح می‌دهد. رکسهام سومین باشگاه فوتبال قدیمی تاریخ است و این دو بازیگر در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۲ میلیون پوند روی زیرساخت‌های باشگاه سرمایه‌گذاری کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید