news-background
news-background

جیسون سودیکیس و هانا وادینگهام ترانه Shallow را بازخوانی کردند – ویدیو

بازیگران «تد لسو» برای بازخوانی «کم‌عمق» را بازخوانی کردند.

«هانا وادینگهام» و «جیسون سودیکیس» بازیگران برنده امی سریال «تد لسو» (Ted Lasso) ترانه برنده اسکار «کم‌عمق» (Shallow) از فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» (A Star Is Born) را شنبه شب این هفته در یک رویداد خیریه در کانزاس سیتی ایالت میزوری بازخوانی کردند.

پیش از آنکه وادینگهام روی صحنه بیاید، سودیکیس به همبازی‌اش «ویل فورتی» در «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) گفت: «هیچ‌کس نیست که بخواهم این ترانه را با او بخوانم.» او شروع به خواندن بخش‌های ابتدایی ترانه می‌کند تا اینکه وادینگهام حضار را غافلگیر می‌کند و فورته را به شوخی کنار می‌زند. وادینگهام ۴۹ ساله و سودیکیس ۴۸ ساله ترانه را با یکدیگر ادامه می‌دهند.

بازیگران «تد لسو» پنج ماه پس از پایان سریال با فصل سوم این ترانه را بازخوانی کردند. وادینگهام پیش‌تر به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که او و همبازی‌اش «برت گلدستین» با پایان سریال «عزادار» شده‌اند.

وادینگهام اضافه کرده بود که هیچ‌یک از بازیگران نمی‌داند که سریال ادامه پیدا می‌کند یا نه: «نمی‌دانم. هیچ‌یک از ما نمی‌دانیم. حتی نمی‌دانم که آیا جیسون می‌داند یا نه. اگر بداند یک سگ ناقلاست.»

او می‌گوید از تولید فصل‌های بیشتر یا اسپین‌آف استقبال می‌کند: «اما اگر باز هم ساخته شود، بدون شک از این ایده استقبال می‌کنم. دیوانگی است اگر نکنم. نقشی است که به زیبایی خلق شده و خوشبختانه من در آن دخالت زیادی داشته‌ام. کاملاً خودم را وقف این شخصیت کردم، بنابراین همیشه استقبال می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید