news-background
news-background

جیکوب الوردی می‌گوید نقش سوپرمن را رد کرده است: برای من زیادی تلخ است؛ فیلم «لاک‌پشت‌های نینجا» را چهار بار دیده‌ام

الوردی می‌گوید تمایلی به بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی ندارد.

«جیکوب الوردی» در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» می‌گوید حاضر به بازی در نقش «سوپرمن» نشده است. بازیگر نقش «الویس پرسلی» در فیلم «پریسیلا» (Priscilla) نام پروژه را فاش نمی‌کند.

الوردی می‌گوید:‌ «از من خواستند برای سوپرمن تست بازیگری بدهم. فوراً جواب دادم: «نه، متشکرم.» زیادی است. برای من زیادی تلخ است.» او در پاسخ به این پرسش که آیا مایل است به یک فیلم ابرقهرمانی ملحق شود یا نه می‌گوید: «نه، مشخصاً نه.»

او ادامه می‌دهد: «همیشه به من گفته‌اند پاسخی شفاف بده وگرنه ایجنتم ناراحت می‌شود. [می‌گویند بگو] «هر اتفاقی ممکن است!» و بدیهی است که هر اتفاقی ممکن است، اما در این مرحله از زندگی‌ام، علاقه‌ای به آن ندارم. دوست دارم در فیلم‌هایی بازی کنم که حاضر آن‌ها را تماشا کنم، اما من با دیدن آن فیلم‌ها بی‌قرار می‌شوم. و از طرفی به گمانم باید با این جمله تمام کنم: «هرگز نگویید هرگز!»»

بازیگر «سالتبرن» (Saltburn) در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید چندگانه «غرفه بوسه» (The Kissing Booth) باعث شده در انتخاب‌هایش محتاط باشد: «نمی‌خواستم در فیلم‌های «غرفه بوسه» بازی کنم تا اینکه در آن‌ها بازی کردم. آن فیلم‌ها مسخره‌اند. همه‌شمول نیستند. فیلم‌هایی برای فرارند.»

بازیگران دیگری چون «جرمی آلن وایت» و «پل مسکال» اخیراً مانند الوردی به بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی اظهار بی‌میلی کرده‌اند. مسکال گفته بود «صبوری لازم» برای یک دهه بازی در یک نقش را ندارد در حالی که وایت می‌گوید در جلسه‌ای با مدیران استودیوی مارول از آن‌ها می‌پرسد: «چرا باید در فیلم شما بازی کنم؟»

«سوفیا کاپولا» کارگردان فیلم «پریسیلا» در بخشی از مصاحبه با «جی‌کیو» الوردی را بازیگری «بسیار مردانه» و «ستاره کلاسیک سینما» توصیف می‌کند: «نمی‌دانم که آیا بازیگران زیادی مانند او وجود دارند یا نه. یک ستاره سینمای کلاسیک است، مثل مانتی کلیفت یا پل نیومن.»

الوردی در مقابل درباره کاپولا می‌گوید: «برای سوفیا کاپولا هر کاری می‌کنم. جذاب است که بتوانی به کسی کاملاً اعتماد کنی، چون استرس و نگرانی زیادی را برطرف می‌کند.» او در پاسخ به این پرسش که آیا با فیلمسازان دیگر تجربه مشابهی داشته یا نه می‌گوید: «به هیچ وجه. تا امروز حتی یک بار هم نداشته‌ام.»

الوردی در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید بهترین فیلمی که اخیراً دیده «لاک‌پشت‌های نینجا» (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) بوده است: «چهار بار آن را دیده‌ام. خیلی خنده‌دار است. آن بچه‌ها، به نظرم مضحک‌اند. بسیار دقیق و فکر-شده است. در هتل‌ها با دیدن این فیلم آرام می‌گیرم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید