news-background
news-background

آدام مک‌کی فاش کرد: متیو پری پیشنهاد ساخت یک پروژه ابرقهرمانی به نام Mattman را داده بود

پری پیشنهاد پروژه ابرقهرمانی «متمن» را به مک‌کی داده است.

«متیو پری» ستاره فقید سریال «دوستان» (Friends) به گفته «آدام مک‌کی» تمایل داشته فیلمی ابرقهرمانی و نیمه-اتوبیوگرافی به نام «متمن» (Mattman) بسازد. بازیگر نقش «چندلر بینگ» ۲۸ اکتبر و در سن ۵۴ سالگی از دنیا رفت و ۳ نوامبر به خاک سپرده شد.

مک‌کی در مصاحبه جدیدی با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید در زمان فیلمبرداری «به بالا نگاه نکنید» (Don’t Look Up) درباره پروژه «متمن» با پری گفت‌وگو کرده است.

مک‌کی به یاد می‌آورد که پری به او گفته است: «درباره یک مرد است. می‌شناسیدش. اسمش مت است و خیلی معروف است و حدود ۵۰ سال دارد. زندگی‌اش کمی آشفته است. گمگشته است. ناگهان یکی از خویشاوندان دورش از دنیا می‌رود و ۲ میلیارد دلار ارث به او می‌رسد – و از آن پول برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان استفاده می‌کند.»

مک‌کی می‌گوید پری خودش را برای نقش اول فیلم تصور کرده است: «پیشنهاد من این بود که سریالی درباره مردی بسیار محبوب بسازیم، یک بازیگر تلویزیونی شناخته‌شده که با اعتیاد دست به گریبان است... نسخه خیالی آنچه تو با آن درگیر هستی... این ایده که هرجا بروی، مردم تکیه‌کلام‌های تو از گذشته را با صدای بلند می‌گویند، اعتیاد چگونه است، چون همه تو را از طریق این سریال شاد، درخشان و رنگارنگ می‌شناسند... می‌تواند سریال بسیار خوبی باشد. یک سریال خیلی خنده‌دار. می‌تواند روی زندگی مردم تأثیر بگذارد.»

این کارگردان می‌گوید چنین پروژه‌ای امروز مخاطبش را پیدا می‌کند: «ده سال قبل مردم می‌گفتند دیوانه شده‌ای. اما امروز مردم می‌توانند روشن‌تر درباره مشکلات روانی و اعتیاد خود حرف بزنند، و این خیلی خوب است.»

پری در صفحه اینستاگرامش هفت مرتبه به «بتمن» ارجاع داده بود. او در بخشی از کتاب خاطراتش نوشته است: «شما نیز یک روز ممکن است لازم باشد کار مهمی بکنید، پس آماده باشید. و وقتی آن اتفاق پیش آمد، فقط فکر کنید: «اگر بتمن بود چه می‌کرد؟» و همان کار را بکنید.»

پیش‌تر فاش شده بود که پری تمایل داشته «زک افران» نقش او را در یک فیلم بیوگرافی بازی کند.

جمعه گذشته (۱۰ نوامبر) «ای! نیوز» گزارش داد که در گواهی فوت پری علت مرگ بازیگر همچنان «معوق» درج شده است. پیش‌تر تأیید شده بود که مرگ بازیگر به دلیل اوردوز متامفتامین و فنتانیل نبوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۰۵

واقعا شخصیت دوست داشتنی بود لیاقتش تو زندگی بیشتر از اینا بود خیلی ناراحت شدم از رفتنش کاش ساخته میشد

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۰۷

البته فاش کردن لازم نبود، توی کتاب زندگی نامه ی متیو پری (به قلمش خودش) اشاره شده به این نکته.

نمایش اسپویل