news-background
news-background

زک افران می‌گوید بازی در نقش متیو پری باعث افتخار است

افران به زودی در فیلم «پنجه آهنین» دیده خواهد شد.

«زک افران» در مصاحبه با نشریه «پیپل» می‌گوید بازی در نقش «متیو پری» برای او «باعث افتخار» است. پیش‌تر گزارش شده بود که ستاره «دوستان» (Friends) تمایل داشته افران نقش او را در یک فیلم بیوگرافی بازی کند. پری و افران در فیلم «دوباره ۱۷ ساله» (17 Again) همکاری کرده بودند.

افران می‌گوید: «باعث افتخار است که می‌شنوم او برای این نقش به من فکر کرده. خواهیم دید. باعث افتخار است.»

او ادامه می‌کند:‌ «برای من یک مربی بود و با هم یک فیلم خیلی جذاب ساختیم. برای او احترام قائل بودم و از آن مرد مهارت‌های کمدی یاد گرفتم. یعنی وقتی «دوباره ۱۷ ساله» را می‌ساختیم، برای من بسیار سورئال بود که به آن طرف نگاه کنم و ببینم که آنجا حضور دارد، برای اینکه از او و تمام زندگی‌اش درس‌های زیادی آموخته‌ام.»

پری در فیلم «دوباره ۱۷ ساله» نقش یک مرد میانسال را بازی می‌کند که حسرت روزهای جوانی را می‌خورد و طی یک حادثه به ۲۰ سال قبل برمی‌گردد و دوباره به یک نوجوان تبدیل می‌شود.آن فیلم کمدی ۱۳۹.۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا فروخت.

«آتنا کراسبی» یکی از دوستان «متیو پری» پیش‌تر گفته بود که افران این پیشنهاد را رد کرده است. خود پری در مصاحبه با «جسیکا شا» مجری رادیو این پیشنهاد را تأیید کرده و در پاسخ به این پرسش که تمایل داشته چه بازیگری نقش او را بازی کند گفته بود:‌ «خوب، زک افران بود. اما او پاسخ منفی داد. بنابراین، باید کسی را پیدا کنیم که بله بگوید.»

افران به زودی در فیلم «پنجه آهنین» (The Iron Claw) مقابل «جرمی آلن وایت» دیده خواهد شد. پری ۲۸ اکتبر در منزلش درگذشت اما علت مرگ او هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید