news-background
news-background

جک نیکلسون «کتاب خواندن زیر درخت» را به بازیگری ترجیح می‌دهد

نیکلسون تمایلی به بازگشت به دنیای بازیگری ندارد.

«لو ادلر» دوست قدیمی «جک نیکلسون» در اپیزود اخیر پادکست «مارک مارون» می‌گوید بازیگر ۸۶ ساله ترجیح می‌دهد در فیلم جدیدی نقش‌آفرینی نکند. نیکلسون آخرین بار سیزده سال قبل در «از کجا می‌دانی» (How Do You Know) به کارگردانی «جیمز ال. بروکس» مقابل دوربین رفت. یک سال بعد این شایعه شنیده شد که او قرار است در بازسازی فیلم آلمانی «تونی اردمان» (Toni Erdmann) بازی کند اما از آن پروژه کناره‌گیری کرد.

ادلر گفت‌وگوی تازه‌ای با نیکلسون را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «یکی از دوستان من می‌خواست او را در یک فیلم قرار دهد. جک گفت: «نمی‌خواهم بازی کنم. می‌دانی امروز چه کردم؟ زیر یک درخت نشستم و کتاب خواندم.» هر کاری که واقعاً دوست دارد می‌کند. دوست دارد آرام باشد. هرچه بخواهد می‌خورد. دوست دارد زندگی دلخواهش را داشته باشد.»

بازیگر «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» (One Flew Over the Cuckoo’s Nest) و «درخشش» (The Shining)  در سال ۲۰۱۳ به «ونیتی فیر» گفته بود که خودش را بازنشسته نمی‌داند. او در فصل چهلم برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) و به مناسبت چهلمین سالگرد پخش آن حضور کوتاهی داشت. در سال ۲۰۱۷ «پیتر فاندا» فقید که یکی از دوستان نیکلسون بود به «نیویورک پست» گفت: «فکر می‌کنم او اساساً بازنشسته شده. نمی‌خواهم از طرف او حرف بزنم، اما آثار زیادی ساخته و وضع مالی خیلی خوبی دارد. گاهی اوقات دلیلی وجود دارد که شما نمی‌دانید، و وظیفه من نیست که بپرسم. با او تماس نمی‌گیرم تا بگویم: «جانی.» او را «جانی هاپ» صدا می‌زنم. «چه می‌کنی؟» می‌گویم: «حالت چطور است؟»»

نیکلسون بهار گذشته برای اولین بار از ۱۹ اکتبر سال ۲۰۲۱ در یکی از مسابقات تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز حضور پیدا کرد. ژانویه سال پیش گزارش شده بود که نیکلسون از سال ۲۰۲۱ ویلای خود در بورلی هیلز را ترک نکرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید