news-background
news-background

زک افران پیشنهاد بازی در نقش متیو پری را رد کرده است

پری از «زک افران» خواسته بود نقش او را بازی کند.

یکی از دوستان «متیو پری» می‌گوید «زک افران» پیشنهاد بازی در نقش ستاره سریال «دوستان» (Friends) را در یک فیلم بیوگرافی رد کرده است. پس از درگذشت پری در ۵۴ سالگی، نزدیکانش خاطرات مختلفی از مساعدت‌های او برای مبارزه با ترک اعتیاد یا دیگر رفتارهای محبت‌آمیز او به اشتراک گذاشته‌اند.

پری در سال ۲۰۰۹ و فیلم «دوباره ۱۷ ساله» (17 Again) با افران همکاری کرده بود و به گفته «آتنا کراسبی» تمایل داشته او را در نقش خودش ببیند. در فلیم «دوباره ۱۷ ساله»، پری نقش یک مرد میانسال را بازی می‌کند که حسرت روزهای جوانی را می‌خورد و طی یک حادثه به ۲۰ سال قبل برمی‌گردد و دوباره به یک نوجوان تبدیل می‌شود.

کراسبی در مصاحبه با «پیپل» می‌گوید پری تمایل داشته فیلمی درباره زندگی خودش بسازد و «زک افران» را برگزیده چرا که معتقد بوده نمایش او در «دوباره ۱۷ ساله» را ستوده است. پری سال گذشته فاش کرده بود که برای سپردن نقشی به افران در یک فیلم کمدی-رمانتیک با او تماس گرفته است.

پری در پاسخ به این پرسش «جسیکا شا» مجری رادیو که «نسخه جوان‌تر رؤیایی» خودش را چه بازیگری می‌داند گفته بود:‌ «خوب، زک افران بود. اما او پاسخ منفی داد. بنابراین، باید کسی را پیدا کنیم که بله بگوید.»

پری گفته بود برای نقش اول زن فیلم «ابری پلازا» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) را خواسته که «تقریباً» برای بازی موافقت می‌کند: «و در آن صورت عالی می‌شد چون به نظر من [پلازا] عالی است. این اثر ویژگی‌های دراماتیک نیز دارد. [پلازا] خیلی نزدیک شد و می‌توانست عالی باشد.»

پری فیلمنامه این فیلم را نوشته بود و تنها بازیگر «دوستان» بود که در نگارش فیلمنامه‌های آن سریال مشارکت می‌کرد و ساعت‌ها در اتاق نویسندگان می‌گذراند. او علاوه بر این نمایشنامه «پایان حسرت»‌ (The End of Longing) را نوشته بود که در سال ۲۰۱۶ روی صحنه رفت.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید