news-background
news-background

تریلر Echo: اولین سریال مارول با رده سنی TV-MA

سریال «اکو» در ماه ژانویه پخش خواهد شد.

مارول با انتشار اولین تریلر رسمی «اکو» (Echo) اعلام کرد که این سریال ۱۰ ژانویه از دیزنی+ و هولو پخش خواهد شد. «اکو» اولین سریال مارول است که همه اپیزودهای آن همزمان پخش می‌شود و رده سنی تی‌وی-ام‌ای (TV-MA) دریافت کرده و «حاوی محتوایی است که ممکن است برای کودکان نامناسب باشد.»

تمرکز سریال «اکو» بر روی شخصیت «مایا لوپز» با بازی «الاکا کاکس» خواهد بود که اولین بار در «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول معرفی شد. «اکو» با نام واقعی «مایا لوپز» که یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است، توانایی تقلید حرکات افراد یا سبک مبارزه آنان را دارد و این ویژگی او را به حریفی نیرومند در میادین نبرد تبدیل می‌کند. در کامیک‌های مارول، اکو به شخصیت‌هایی چون «دردویل»، «شوالیه ماه» و «انتقام‌جویان» برخورد می‌کند. پیش‌تر تأید شده بود که «چارلی کاکس» و «وینسنت دنافریو» به ترتیب نقش «دردویل» (Daredevil) و «کینگپین» یا «سردسته» (The Kingpin) را بازی می‌کنند.

«سیدنی فریلند» (Reservation Dogs) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است. او که خود یکی از اعضای قبیله ناواخو است و در مناطق اختصاصی بومیان در نیومکزیکو رشد کرده می‌گوید با کتاب‌های کامیک مارول بیگانه نیست و در مراسم پووو بومیان حضور پیدا کرده است: «پوووها برای من مثل این بود که یک نفر از آناهایم به دیزنی‌لند برود.» او اضافه می‌کند: «نمایش [تجارب اقلیت نژادی] برای من و همه عوامل بسیار مهم بود.»

در این سریال بازیگران بومی بسیاری چون «زن مک‌کلارنن»، «گراهام گرین»، «تانتو کاردینال»، «کی. دوری جیکوبز»، «شسکی اسپنسر»، و «کودی لایتنینگ» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«اکو» ۱۰ ژانویه از هولو و دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید