news-background
news-background

سریال Superman & Lois پس از چهار فصل کنسل شد؛ پخش فصل سوم Euphoria در سال ۲۰۲۵؛ پخش آخرین اپیزودهای Yellowstone از نوامبر ۲۰۲۴

«سوپرمن و لوییس» با فصل چهارم به پایان می‌رسد.

شبکه سی‌دبلیو اعلام کرد که سریال «سوپرمن و لوییس» (Superman & Lois) با فصل چهارم به پایان می‌رسد. «سوپرمن و لوییس» به نویسندگی «تاد هلبینگ» شروع قدرتمندانه‌ای در فصل اول داشت و بر گزارش «نیلسن» پربیننده‌ترین اپیزود اول تاریخ شبکه را ثبت کرد. فصل چهارم در قالب ده اپیزود ساخته می‌شود و در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

«تایلر هکلین» در این سریال نقش سوپرمن یا «کلارک کنت» و «الیزابت تولاک» نقش لوییس را بازی کرده‌اند. آن‌ها در اسمال‌ویل ساکن شده‌اند و دو پسر نوجوان دارند که شاید ابرقدرت‌های پدرشان را به ارث برده باشند. علاوه بر تولاک و هکلین، «دیلن والش» در نقش ژنرال «سم لین»، «امانوئل شریکی» در نقش «لانا لنگ» و «اریک والدز» در نقش همسر او، «آدام رینر» در نقش «مورگان اج»، و «وول پارکس» در نقش «استیسی فابر» بازی می‌کنند.

اعتصابات هالیوود ضربه سختی به «سوپرمن و لوییس» وارد کرد و باعث شد بودجه سریال و شمار نویسندگان کاهش پیدا کند. شبکه سی‌دبلیو در ماه ژوئن سفارش ساخت فصل چهارم را صادر کرده بود. این سریال پرخرج‌تر از سایر عناوین درام شبکه سی‌دبلیو است و خلق جلوه‌های ویژه آن هزینه زیادی به بار می‌آورد. در حال حاضر فقط چهار بازیگر ثابت سریال از فصل سوم برای اپیزودهای باقی مانده بازخواهند گشت.

شبکه اچ‌بی‌او از سوی دیگر پنجشنبه این هفته در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد که فصل سوم «سرخوشی» (Euphoria) تا سال ۲۰۲۵ پخش نخواهد شد. فصل دوم این سریال با بازی «زندیا» اوایل سال ۲۰۲۲ پخش شد در حالی که قسمت پایانی فصل دوم رکورد ۶.۶ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌های اچ‌بی‌او را ثبت کرد.

«سم لوینسون» نویسنده «سرخوشی» در ماه اوت گذشته به مجله «ال» گفته بود که فصل سوم سریال یک «فیلم نوآر» است و شخصیت «زندیا» معنای «داشتن اصول اخلاقی در دنیایی فاسد» را درک خواهد کرد.

فصل دوم «سرخوشی» زندگی چند نوجوان در ایست هایلند را به تصویر در حالی که عشق، مرگ و اعتیاد را تجربه می‌کنند. «زندیا»، «هانتر شیفر»، «نیکا کینگ»، «اریک دین»، «انگس کلود»، «جیکوب الوردی»، «الجی اسمیت»، «سیدنی سویینی»، «الکسا دمی»، «باربی فریرا»، «ماد اپتاو»، «جیون والتون»، «استورم رید» و «آستین ایبراهام» از جمله بازیگران «سرخوشی» بوده‌اند.

«کیسی بلویز» مدیر عامل اچ‌بی‌او و مکس در کنفرانس مطبوعاتی این هفته تأخیر در پخش سریال «پنگوئن» (The Penguin) با بازی «کالین فارل» را به تأیید رساند. این اسپین‌آف برای فیلم «بتمن» (The Batman) قرار بود بهار ۲۰۲۴ اکران شود اما اعتصاب نویسندگان و بازیگران پیشرفت پروژه را به تأخیر انداخته است. بلویز در این رویداد می‌گوید نمی‌پذیرد که مخاطبین از دیدن عناوین ابرقهرمانی خسته شده‌اند.

پارامونت نیز این هفته تأیید کرد که نیمه دوم از فصل پنجم و پایانی سریال «یلواستون» (Yellowstone) با بازی «کوین کاستنر» نوامبر سال ۲۰۲۴ پخش می‌شود. این سریال با اسپین‌آف‌های دیگری به نام «۱۹۴۴» و «۲۰۲۴» گسترش بیشتری پیدا می‌کند. برای این مجموعه تلویزیونی پربیننده پیش‌درآمدهای «۱۸۸۳» و «۱۹۲۳» با بازی «هریسون فورد» و «هلن میرن» ساخته شده بود.

«یلوستون» به نویسندگی «تیلور شریدان» و «جان لینسون» سرگذشت خانواده داتون به رهبری «جان داتون» با بازی «کوین کاستنر» را دنبال می‌کند که مالک بزرگ‌ترین مزارع در ایالات متحده است و باید از آن‌ها در مقابل هجوم گروه‌های مختلف محافظت کند.

شریدان علاوه بر «یلواستون» و اسپین‌‌آف‌های آن سریال‌های متعددی مانند «شاه تولسا» (Tulsa King) با بازی «سیلورستر استالونه»، «شهردار کینزتون» (The Mayor of Kingstown) با بازی «جرمی رنر»، «عملیات ویژه: شیرزن» (Special Ops: Lioness) با بازی «نیکول کیدمن» و «زویی سالدانا» و «مأموران قانون: بس ریوز» (Lawmen: Bass Reeves) با بازی «دیوید اویلوو» (Lawmen: Bass Reeves) را تولید کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید