news-background
news-background

تولید فصل دوم سریال The Last of Us از اوایل سال ۲۰۲۴

فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» در بهترین حال اوایل سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

شبکه اچی‌بی‌او ساعاتی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد که فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) اوایل سال ۲۰۲۴ فیلمبرداری خواهد شد.

«کیسی بلویز» مدیر عامل این شبکه یادآور شد که اعتصاب اتحادیه نویسندگان (WGA) و بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) تولید پروژه را به تأخیر انداخته و به همین علت فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» در بهترین حالت اوایل سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

فصل اول «آخرین بازماندگان ما» ژانویه ۲۰۲۳ از اچ‌بی‌او پخش شد و بر اساس یک بازی ویدیویی محبوب به همین نام داستانی روایت کرد درباره مردی به نام جوئل با بازی «پدرو پاسکال» که وظیفه داشت در آمریکای پسا-آخرالزمانی دختری به نام الی با بازی «بلا رمزی» که در برابر یک بیماری مقاوم است را قاچاق کند.

تولید فصل دوم «آخرین بازماندگان ما» پیش از پخش قسمت پایانی فصل اول تأیید شده بود. «نیل دراکمن» پدید‌آورنده سریال و «کریگ میزین» نویسنده سریال گفته بودند که اقتباس از قسمت دوم بازی‌های ویدیویی نیازمند بیش از یک فصل سریال است. دراکمن به «اینترتینمنت ویکلی» گفت:‌ «طرح کلی تمام قسمت‌های فصل دوم شکل گرفته و به محض پایان اعتصاب آماده پیش‌روی هستیم.»

فصل اول «آخرین بازماندگان ما» ۲۴ نامزدی امی از جمله بهترین سریال درام، بهترین بازیگر مرد برای پاسکال و بهترین بازیگر زن برای رمزی را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید