news-background
news-background

نیکلاس کیج می‌گوید نقش کوتاه او در فیلم The Flash تغییر داده شده: در آن صحنه‌ها بازی نکرده‌ام؛ تیم برتون راست می‌گوید هوش مصنوعی کابوس است

کیج می‌گوید نقش کوتاه «سوپرمن» در فیلم «فلش» با آنچه فیلمبرداری شده متفاوت است.

«نیکلاس کیج» ادعا می‌کند نقش کوتاه «سوپرمن» در فیلم «فلش» (The Flash) با آنچه او فیلمبرداری کرده تفاوت دارد. کیج چندین سال پیش برای نقش «سوپرمن» در فیلمی به کارگردانی «تیم برتون» تست بازیگری داده بود اما آن فیلم هرگز ساخته نشد. «فلش» برادران وارنر و دی‌سی به کارگردانی «اندی موسکیتی» آن فرصت از دست رفته را جبران کرد اما کیج می‌گوید آنچه در فیلم می‌بیند و آنچه فیلمبرداری شده متفاوت است.

کیج به «یاهو» می‌گوید: «وقتی برای دیدن فیلم رفتم، دیدم که با یک عنکبوتی بزرگ می‌جنگیدم. این صحنه را بازی نکردم. این صحنه‌ای نبود که بازی کردم. فکر نمی‌کنم با هوش مصنوعی ساخته شده باشد. می‌دانم که تیم [برتون] به خاطر هوش مصنوعی ناراحت است، مثل من. جلوه‌های ویژه رایانه‌ای بود، چون می‌توانستند سن من را کاهش دهند، اما با یک عنکبوت می‌جنگم. هیچ‌یک از این صحنه‌ها را بازی نکرده‌ام، بنابراین نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده... اما تیم را درک می‌کنم و می‌دانم منظورش چیست. خیلی ناراحت خواهم شد اگر مردم هنر من را بربایند... و به خودشان نسبت دهند. درک می‌کنم، یعنی در این رابطه با او موافقم. هوش مصنوعی به نظر من کابوس است. غیرانسانی است. غیرانسانی‌تر شدن از هوش مصنوعی ممکن نیست.»

او ادامه می‌دهد: «اما فکر نمی‌کنم [در فیلم «فلش»] از هوش مصنوعی استفاده شده باشد. فکر می‌کنم تغییری در آن ایجاد کرده‌اند.، و باز هم می‌گویم، از اختیار من خارج است. به معنای واقعی کلمه حدود یک ساعت با لباس [«سوپرمن»] فیلمبرداری کردیم، به ویرانی‌های دنیا خیره شدم و سعی کردم حس فقدان و اندوه و وحشت را در چشمانم منعکس کنم. همه کاری که کردم همین بود.»

کیج می‌گوید سازندگان وقت زیادی صرف طراحی لباس «سوپرمن» او کرده‌اند: «و به نظر من [اندی موسکیتی] کارگردان بی‌نظیری است، مرد بسیار خوب و کارگردان بزرگی است، و دو فیلم «آن» (It) او را خیلی دوست دارم. فقط قرار بود در یک بعد ثانویه بایستم و شاهد ویرانی دنیا باشم. کال-ال باید مشاهده پایان عالم را تحمل می‌کرد، و می‌توانید تصور کنید که با زمان محدودی که داشتم، چه حسی می‌توانستم منتقل کنم. دیالوگی نداشتم [بنابراین باید] با چشمانم حس را منتقل می‌کردم. این کاری بود که کردم. شاید حدود سه ساعت در محل فیلمبرداری بودم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید