news-background
news-background

الکس ولف فیلم If She Burns با بازی ویکتوریا پدرتی، ایسا باترفیلد و جاستیس اسمیت را کارگردانی می‌کند

ولف بازیگر و کارگردان فیلم «اگر او بسوزد» خواهد بود.

«الکس ولف» بازیگر «موروثی» (Hereditary) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer)، «ویکتوریا پدرتی» بازیگر سریال «تو» (You)، «ایسا باترفیلد» بازیگر سریال «آموزش جنسی» (Sex Education) و «جاستیس اسمیت» بازیگر فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» (Dungeons and Dragons) در فیلم تریلر و روانشناسانه «اگر او بسوزد» (If She Burns) نقش‌آفرینی می‌کنند. ولف کارگردان فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای به نویسندگی خودش خواهد بود.

داستان فیلم درباره یک زن جوان تندخو با بازی پدرتی است که پس از یک حادثه ناگوار به همراه خانواده‌اش به اروپا سفر می‌کند. او در آن‌جا با همسایه‌ای مرموز با بازی ولف آشنا می‌شود که تنش را در خانواده‌اش بیشتر می‌کند و به نقطه فروپاشی می‌رساند.

«جی ون هوی» (The Witch) یکی از تهیه‌کنندگان فیلم به همراه «آندرا گوردن» (Castle in the Ground) خواهد بود. ولف علاوه بر نویسندگی، کارگردانی و بازیگری، با همکاری «کارل مک‌کوماس-رایکل» موسیقی متن فیلم را می‌سازد. مراحل پیش‌تولید این فیلم آغاز شده و از سال ۲۰۲۴ در ایتالیا فیلمبرداری خواهد شد.

«اگر او بسوزد» پس از «گربه و ماه» (The Cat and the Moon) دومین فیلم بلند ولف در مقام کارگردان خواهد بود. او به عنوان بازیگر در فیلم «مکانی آرام: روز اول» (A Quiet Place: Day One) دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید