news-background
news-background

گلدی هان می‌گوید با موجودات بیگانه برخورد کرده است: صورت من را لمس کردند

هان می‌گوید در دهه ۱۹۶۰ چند موجود بیگانه را دیده است.

«گلدی هان» تردیدی ندارد که با یک موجود بیگانه برخورد داشته است. هان در اپیزود جدید «وقت پیاده‌روی» (Time to Talk) به یاد می‌آورد که اواسط دهه ۱۹۶۰ وقتی بیست ساله بوده با یک موجود بیگانه برخورد می‌کند.

بازیگر «بر فراز دریا» (Overboard) و «سرباز بنجامین» (Private Benjamin) می‌گوید: «زمانی بود که اشیای پرنده ناشناس زیادی دیده می‌شد. این را به روشنی به خاطر می‌آورم: از در بیرون رفتم و روی طاقچه کوچکی نشستم، و به آسمان تاریک نگاه کردم. ستاره‌ها را دیدم و فقط می‌توانستم به این فکر کنم که چقدر دورند؟ ما چقدر کوچکیم؟ آیا ما تنها سیاره در تمام عالم هستیم که روی آن حیات وجود دارد؟»

او می‌گوید وقتی به دوردست‌ها خیره می‌شود فکر می‌کند که زمان برخورد فراخواهد رسید: «گفتم: «می‌دانم که آنجا هستید، می‌دانم که ما تنها نیستیم، و دوست دارم یک روز شما را ملاقات کنم.»»

چند ماه بعد، هان وقتی هان یک رقصنده بود و از یک جلسه تمرین برمی‌گشت از دوستش می‌خواهد که در خودروی او استراحت کند. هان می‌گوید پس از آنکه وارد خودرو می‌شود تا بخوابد، صدای شدیدی شنیده است: «صدایی با فرکانس بسیار بسیار بالا بود.»

پس از شنیدن صدا، هان چشمانش را باز می‌کند و از پنجره به بیرون نگاهی می‌اندازد: «دو یا سه سر مثلثی شکل دیدم. نقره‌ای رنگ بودند، دهانشان به شکل یک اسلش بود، بینی بسیار کوچکی داشتند، گوش نداشتند. به من اشاره کردند، من را در ماشین نشان دادند گویی درباره من حرف می‌زدند، مثل اینکه من یک شیئ باشم. و داشتند زمزمه می‌کردند.»

هان می‌گوید در آن لحظه حس کرده که نمی‌تواند حرکت کند: «بی‌حس شده بودم. و فکر کردم: «خدای من. می‌خواهم بلند شوم.» نمی‌دانم واقعی بود یا نه.» رقصنده جوان می‌گوید وقتی بالأخره بلند شده ماجرا را برای دوستانش تعریف کرده است: «فکر می‌کنم با موجودات فضایی برخورد کردم.»

او چند سال بعد با یک اخترفیزیک‌دان در دانشگاه ایلینوی گفت‌وگو می‌کند و آن خاطره را به روشنی به یاد می‌آورد: «صورت من را لمس کردند، و مثل لمس انگشت خدا بود. خیرخواهانه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین حس بود. حس نیرومندی بود. پر از نور بود.»

«کرت راسل» همسر هان در سال ۲۰۱۸ به «جیمی کیمل» گفته بود که او هم با موجودات ناشناخته تجربه وهم‌آلودی داشته است: «داشتیم [با پسرم الیور هادسون] به فینیکس می‌رفتیم و – فکر می‌کنم [فرودگاه] اسکار هاربر بود – و چند منبع نور را دیدم، شش نور مثلثی شکل که از روی فرودگاه رد شدند.» او چند سال بعد در یک برنامه تلویزیونی می‌بیند که یکی از جنجالی‌ترین موارد گزارش شده در مورد اشیای پرنده ناشناخته در فینیکس اتفاق افتاده است: «در آن برنامه گفتند حدود ۲۰ هزار نفر آن‌ها را گزارش داده‌اند که یکی از آن‌ها خلبان بوده و من فکر کردم: «من بودم!»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۰۵

چرا این آمریکاییها اینقدر درگیر موجودات فضایی هستند؟ بهشون رو بدی احتمالا نصف جمعیت آمریکا ادعا می کنه حداقل یکبار در طول عمرش آدم فضایی دیده!

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۳۴

نتیجه مصرف زیاد علف

نمایش اسپویل