news-background
news-background

[سینمای ایران]فصل دوم شهرزاد،ترانه علیدوستی و اجبار به سکوت

درهفته گذشته خبرگزاری فارس  خبری مبنی بر انتشار قسمت یا فصل دوم شهرزاد با نامی دیگر منتشر کرد؛در ادامه خبر ذکر شده بود که نام فصل دوم شهرزاد 2 نخواهد بود و به حواشی دستگیری تهیه کننده سریال نیز پرداخته شده بود.

در پی این موضوع ترانه علیدوستی که از خبر منتشر شده بسیار ناراحت بود در صفحه اینستای خود با لحنی عصبانی خبرگزاری ها را به نحو احسن زیر باد ملامت گرفت و اینگونه نوشت :

" فصل دوم ”شهرزاد” یک ماه است در حال فیلمبرداریست، اسمش هم ”شهرزاد۲” است، هر خبری هم شد خودمان در اختیارتان میگذاریم، نگران نباشید و به شایعات توجه نکنید; خبرگزاریها چاره ای جز خلاقیت ندارند چون همانطور که میدانید سوژه خبر در این مملکت خیلی کم است. به اینها میگوییم رسانه های مجبور. "

اما ادامه داستان را بشنویم :

در گزارشی که امروز توسط بانی فیلم منتشر شد،صحت گفته های خبرگزاری فارس را کاملا تایید میکند؛در ادامه این گزارش را برای شما اورده ایم :

"ممکن است عبدالله اسکندری که قطعاً از پایه‌های اساسی تولید این سریال است در کنار مدیرعامل تصویر گستر پاسارگارد(علی اسدزاده) کار را به دست بگیرند و اجازه ندهند آب از آب تکان بخورد و این سریال را پیش ببرند. کمی دور از منطق است اما ممکن است عبدالله اسکندری بخواهد نام سریال را تغییر دهد تا مجوزی که به نام محمد امامی صادر شده تولید سریال را دچار مشکل نکند. از سویی شاید پرداخت هزینه ۱۲ میلیاردی سریال «شهرزاد» که در فصل دوم حتماً گرانتر هم خواهد بود بیش از حد و توان گروه جدید باشد و شریک دیگری به این ماجرا اضافه شود. این امکان هم وجود دارد که سیدمحمد امامی چاله تمام این موارد را پیش از اتفاق ناگوار بازداشتش گرفته باشد و سریال تا انتها با آرامش و سلامت پیش برود. "

چیزی که کاملا مشخص و واضح است این که اولا سریال شهرزاد برای فصل دوم یا قسمت دوم تقریبا تکلیف نامشخصی را در حال حاضر دارد و در کنار این موضوع نه تنها زمان عرضه که در حال حاضر نه کارگردان وبرخی عوامل دیگر را هم به صورت مشخص ندارد.خانم علیدوستی نیز فعلا سکوت را پیش گرفته و باید دید که واکنش ایشان با تایید صحت این خبر چه خواهد بود. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید