news-background
news-background

دنیل ردکلیف تهیه‌کننده مستند Boy Who Lived درباره بدلکار سابقش دیوید هلمز شد

ردکلیف تهیه‌کننده مستند بدلکار سابقش خواهد بود.

«دنیل ردکلیف» تهیه‌کننده مستند بدلکار سابقش «دیوید هلمز» شد که در زمان فیلمبرداری «هری پاتر: یادگاران مرگ ۱» (Harry Potter: Deathly Hallows: Part 1) دچار مصدومیت شد و توان راه رفتن را تا آخر عمر از دست داد.

اسکای و اچ‌بی‌او در تولید این مستند تحت عنوان «دیوید هلمز: پسری که زنده ماند» (David Holmes: The Boy Who Lived) مشارکت می‌کنند تا زندگی بدلکار از نوجوانی تا پس از حادثه تلخ فیلم «هری پاتر» روایت شود.

انفجاری از پیش برنامه‌ریزی شده در زمان فیلمبرداری «یادگاران مرگ ۱» باعث شد که هملز از سینه به ناتوان شود و زندگی او را برای همیشه دگرگون کند. این مستند تصاویری از بدلکاری‌های هلمز، زندگی فعلی او و مصاحبه‌هایی با ردکلیف و دوستان و همکاران سابق بدلکار تشکیل شده است.

ستاره «هری پاتر» و هلمز چند سال قبل پادکستی به نام «بدلکاری‌های زیرکانه» (Cunning Stunts) تولید کردند. ردکلیف در یکی از اپیزودهای این پادکست گفته بود که آکادمی باید شاخه‌ای برای بهترین بدلکاری اضافه کند: «وقتی به آنچه برای دیو یا اولیویا [جکسون بدلکار «رزیدنت ایول»] یا بسیاری از افرادی که با آن‌ها مصاحبه کرده‌ایم اتفاق افتاده فکر می‌کنید، متوجه می‌شوید که تمامی آن‌ها بدن خود را وقف چیزی که دوست‌ داشته‌اند کرده‌اند. به رسمیت نشناختن کار آن‌ها دیوانگی است. اگر هنر بدلکاران نابغه را نمی‌توانید ببینید، دقت کافی به خرج نمی‌دهید. بدلکاری یک فرم هنری است و انجام بی‌خطر آن بسیار بسیار دشوار.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید