news-background
news-background

تریلر رسمی فیلم Leave the World Behind

نتفلیکس تریلر کامل فیلم جدید «سم اسماعیل» را منتشر کرد.

تریلر رسمی فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» (Leave the World Behind) به کارگردانی «سم اسماعیل» رونمایی شد. این فیلم چهارشنبه این هفته سی و هفتمین دوره جشنواره «بنیاد فیلم آمریکا» را افتتاح خواهد کرد و در ماه دسامبر به نتفلیکس می‌رود.

داستان فیلم در مورد زنی با بازی جولیا رابرتس» و خانواده اوست که برای گذراندن تعطیلات خانه‌ای در حومه شهر اجاره می‌کنند اما یک مرد و همسرش که مالک خانه‌اند و به نظر می‌رسد از اتفاق عجیبی که در شهر روی داده گریزانند، در سفر آن‌ها مزاحمت ایجاد می‌کنند. وقتی صدای انفجار مهیبی شنیده می‌شود و پرندگان رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهند، رابطه این دو خانواده وخامت بیشتری پیدا می‌کند.

«ایتان هاک» در نقش همسر رابرتس ظاهر خواهد شد و «رایان کیرا آرمسترانگ» و «چارلی اوانز» ایفاگر نقش فرزندان هاک و رابرتس خواهند بود. «میهالا هارولد» و «ماهرشالا علی» نقش یک پدر و دختر را بازی می‌کنند.

خالق سریال «آقای ربات» (Mr. Robot) پیش‌تر فاش کرده بود که «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق ایالات متحده برای این اقتباس به او توصیه‌هایی کرده است. او در مصاحبه با «ونیتی فیر» اضافه کرده بود که سعی کرده این فیلم را از سایر آثار ژانر بلایای طبیعی متمایز کند: «ژانر بلایا یکی از ژانرهای محبوب من است، و ترفند ما که فیلم را از سایر آثار این ژانر متمایز می‌کند این است که در آن ژانر تمرکز – اولویت داستان‌سرایی – روی طراحی صحنه است. منظره آن فاجعه است که اهمیت دارد، و شخصیت‌ها اهمیت ثانویه پیدا می‌کنند. بیشتر در آن‌جا حضور دارند تا واکنشی نشان دهند و به آواتار مخاطب تبدیل شوند. رومان [عالم] در رمان به خوبی عمل کرده و من سعی کردم مثل او این روش را معکوس کنم و تمرکز را روی شخصیت‌ها قرار دهم، و واکنش آن‌ها. منظره فاجعه ثانویه و در دوردست است.»

فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» ۸ دسامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید