news-background
news-background

انتشار ویدیوی تست بازیگری بریتنی اسپیرز برای فیلم The Notebook

اسپیرز دو دهه قبل برای فیلم «دفترچه» تست بازیگری داده بود.

همزمان با انتشار کتاب خاطرات «زن درون من» (The Woman in Me) «بریتنی اسپیرز» ویدیویی از تست بازیگری این خواننده جنجالی برای فیلم «دفترچه» (The Notebook) منتشر شد. اسپیرز در این ویدیو دیالوگ‌های احساسی فیلم را مقابل «رایان گاسلینگ» بیان می‌کند. گاسلینگ در ویدیویی که «دیلی میل» منتشر کرده دیده نمی‌شود.

اسپیرز در آن زمان فقط تجربه بازی در فیلم «چهارراه‌» (Crossroads) را داشت و از او خواسته شده بود نقش شخصیت «الی» را بازی کند. او در این نقش می‌گوید: «نمی‌مانم. سعی کردم با تو تماس بگیرم و بگویم که نمی‌مانم – اما هیچ‌کس تلفن را جواب نداد... نوآ، نمی‌توانی با دو نفر ازدواج کنی. من با لان ازدواج می‌کنم، پس بهتر است بروم.»

او با جملات بعدی احساساتی می‌شود: «راستش دعا کردم که در زمان جنگ بمیری. مردن که نه. اگر مرده بودی حس وحشتناکی پیدا می‌کردم. اما دوست نداشتم دیگر زنده باشی چون نمی‌توانستم تحمل کنم که با زن دیگری هستی، و ما هرگز یکدیگر را نبینیم. پس باید بروم، می‌فهمی؟»

«متیو بری» مسئول انتخاب بازیگر فیلم این ویدیو را به اشتراک گذاشته و می‌گوید بریتنی در این صحنه «فقط خوب بازی نکرد، شگفت‌انگیز بود.» او اضافه می‌کند: «تصمیم سختی بود. بریتنی همه ما را شگفت‌زده کرد. دهان ما باز مانده بود.»

بری ادامه می‌دهد: «بریتنی بر چندین بازیگر زن برتر آن زمان غلبه کرد. اسکارلت جوهانسن، کلر دینس، کیت باسورث، ایمی آدامز، جیمی کینگ و مندی مور برای این نقش تست بازیگری دادند. بریتنی همه آن‌ها را شکست داد. هر کسی که در آن سال شهرت داشت این نقش را می‌خواست.»

اسپیرز در کتاب خاطراتش می‌نویسد واگذاری این نقش به «ریچل مک‌آدامز» او را ناراحت نکرده است:‌ «هرچند ارتباط مجدد با رایان گاسلینگ پس از «باشگاه میکی ماوس» می‌توانست لذت‌بخش باشد. خوشحالم که بازی نکردم. اگر به جای ساختن آلبوم «در منطقه» (In the Zone) در این فیلم بازی کرده بودم، شب و روز مثل زنان دهه ۱۹۴۰ رفتار می‌کردم.»

او درباره کناره‌گیری از بازیگری پس از «چهار‌راه» می‌گوید: «مشکل من به عوامل تولید آن فیلم ارتباطی نداشت بلکه به تأثیر بازیگری روی روانم مرتبط بود. فکر می‌کنم متد اکتینگ را شروع کردم – فقط نمی‌دانستم که چگونه از شخصیتم بیرون بیایم. واقعاً‌ به آدم دیگری بدل می‌شدم.»

این ویدیو ۱۸ اوت ۲۰۰۲ در لس‌آنجلس ضبط شده است. کتاب خاطرات اسپیرز ۲۴ اکتبر منتشر می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۲۰

شاید خودش نخواد اعتراف کنه، ولی این نقش و نقش های مهم بعدش که بخاطر موفقیت این فیلم بهش میدادن، اون رو از گردابی که توش افتاد نجات میداد. و الان خاطره ی دیگه ای از اون داشتیم

نمایش اسپویل