news-background
news-background

مگان مارکل و شاهزاده هری پس از کنفرانس تغییرات اقلیمی از جت شخصی استفاده کردند

«تیلور سوییفت» و دیگر ستارگان هالیوود پیش از هری و مگان به خاطر سفرهای کوتاه با جت شخصی محکوم شده بودند.

دوک و دوشس ساسکس پس از حاضر شدن در کنفرانسی پیرامون تأثیر تغییرات اقلیمی روی سلامت روان کودکان با جت شخصی راهی کارائیب شدند. «دیلی میرور» گزارش داده است که «شاهزاده هری» و «مگان مارکل» ۱۰ اکتبر در این رویداد حاضر شده‌اند و سپس با یک فالکن ۷-ایکس برای گذراندن تعطیلات به جزیره دور افتاده کانوان در رشته جزایر گرنادین‌ها سفر کرده‌اند. «تتلر» گزارش داده است که ستارگان میلیاردر هالیوود اغلب به این جزیره سفر می‌کنند «تا از میلیونرها فرار کنند.»

این زوج یکشنبه هفته پیش از همین هواپیما استفاده کرده‌اند تا در سفری چهار ساعته از این جزیره به آتلانتا در ایالت جرجیا بروند.

«میرور» گزارش داده است که جت‌های شخصی حدود ۹.۶ تن کربی دی‌اکسید منتشر می‌کنند و مصرف سوخت آن‌ها برای هر نفر به اندازه ۴ هزار مایل مسافتی است که هواپیماهای مسافربری طی می‌کنند.

در این رویداد «زک ویلیامز» پسر «رابین ویلیامز» فقید هشدار می‌دهد که «تغییرات اقلیمی روی سلامت روان ما تأثیر می‌گذارد، به‌ویژه جوانان.»

هری امسال در مصاحبه با «ووگ» از تأثیرات «وحشتناک» تغییرات اقلیمی گفته بود: «چیزی که باید به همه یادآوری کنیم این است: اتفاقاتی در حال وقوع است. همین حالا در آن زندگی می‌کنیم... و این وحشتناک است.»

بازیگر «وکلا» (Suits) و هری پیش‌تر اعلام کرده بودند که به خاطر نگرانی‌هایشان نسبت به محیط زیست بیش از دو فرزند به دنیا نخواهند آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۱۵

آدم‌های شوآفِ حال‌به‌هم‌زن

نمایش اسپویل
۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۵۵

خنده دار داستان اینجاست که احتمالا پول هم گرفتن برای سخنرانی شون

نمایش اسپویل