news-background
news-background

کیت هرینگتون در اقتباس از Lot No. 249 آرتور کانن دویل با نویسنده Sherlock همکاری می‌کند

هرینگتون در اقتباس جدید بی‌بی‌سی از آثار کانن دویل نقش‌آفرینی می‌کند.

«کیت هرینگتون» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در فیلم تلویزیونی «قطعه شماره ۲۴۹» (Lot No. 249) بی‌بی‌سی بر اساس داستان کوتاه «آرتور کانن دویل» با «مارک گیتیس» هم‌پدیدآورنده سریال «شرلوک» (Sherlock) همکاری می‌کند.

فیلمبرداری این پروژه به تازگی در هرتفوردشیر بریتانیا به پایان رسیده و انتظار می‌رود در فصل زمستان و در تعطیلات سال نو از بی‌بی‌سی پخش شود. هرینگتون نقش شخصیتی به نام «آبرکرومبی اسمیت» و «فردی فاکس» نقش «ادوارد بلینگام» را بازی می‌کنند. «کالین رایان»، «جان هفرنان»، «جیمز سوانتون»، «جاناتان ریگبی» و «اندرو هورتن» دیگر بازیگران «قطعه شماره ۲۴۹» خواهند بود.

گیتیس به همراه «استیون موفات» از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ از داستان‌های «شرلوک هلمز» کانن دویل اقتباس کرده بود. او سابقه اقتباس از داستان‌های روحی دیگری چون «رساله میدوت» (The Tractate Middoth) در سال ۲۰۱۳، «اتاق مرده» (The Dead Room) در سال ۲۰۱۸، «محفظه مارتین» (Martin's Close) در سال ۲۰۱۸، «سایه روشن» (The Mezzotint) در سال ۲۰۲۱، «کنت مگنس» (Count Magnus) بر اساس آثار «ام. آر. جیمز» را در سال ۲۰۲۲ دارد.

داستان «قطعه شماره ۲۴۹» گروهی از دانشجویان آکسفورد را دنبال می‌کند که یکی پژوهش یکی از آن‌ها پیرامون اسرار مصر باستان است و آزمایش‌های او ممکن است حیات را به «قطعه شماره ۲۴۹» برگرداند.

این فیلم محصول ادوربل مدیا است و کریسمس آینده از بی‌بی‌سی دو پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۵۷

از اسپن آف بازی تاج و تخت خبر های جدیدی در دست نیست تحت عنوان جان اسنو

نمایش اسپویل